طباطبایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولویت "ندا" در انتخابات، ائتلاف با گروه‌های اصلاح‌طلب است

رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان گفت: ائتلاف با گروه‌های اصلاح‌طلب، اولویت "ندا" در انتخابات اسفند است.

"سید شهاب طباطبایی" رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره فعالیتهای انتخاباتی این حزب اظهار داشت: ما در حال سامان‌دهی شورای سیاست‌گذاری و کمیته تدوین برنامه‌ها ظرف هفته جاری هستیم و بر اساس آنچه قانون به ما اجازه داده، برنامه‌های ستاد انتخاباتی را آغاز کرده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد حزب ندای ایرانیان تعامل با گروه‌های معتدل و کارآمد فارغ از جناح‌بندی‌های مرسوم سیاسی است، افزود: ائتلاف با گروه‌های اصلاح‌طلب، اولویت ما در انتخابات اسفند سال جاری است.

طباطبایی همچنین درباره حضور "ندا" در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: مجید فراهانی دبیرکل حزب ندا در حال حاضر در جلسات شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان حضور دارد.

رئیس ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان در پاسخ به این سوال که آیا تشکل متبوعش مطالبه و شرط مشخصی برای حضور در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان دارد، اظهار داشت: فعلا به مرحله بیان خواسته‌های حزبی نرسیده‌ایم چرا که در حال حاضر، بحث تدوین برنامه‌ها و اصول دستیابی به ائتلاف در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مطرح است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: طباطبایی ، ندا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار