ربیعی: تجمیع بیمه‌ها به معنای ایجاد سازمان جدید نیست/بیمه پیوند در انتظار تامین منابع

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تجمیع بیمه‌ها به معنای ایجاد سازمان جدید نبوده و الزامات آن فراهم نشده است.

ربیعی: تجمیع بیمه‌ها به معنای ایجاد سازمان جدید نبوده/بیمه پیوند در انتظار تامین منابعبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی در حاشیه  مراسم تکریم و معارفه اعضای هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص تجمیع بیمه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجمیع بیمه‌ها به معنای ایجاد سازمان جدید نبوده چرا که الزامات آن هنوز فراهم نشده  و حق بیمه‌ها یکسان دریافت نمی‌شود و ممکن است با توجه به متفاوت بودن ساختار‌ها بحران ایجاد کند.

وی در ادامه با بیان اینکه تجمیع دو خصلت داشته و نیازمند داشتن خروجی مناسب است ، افزود: در خصوص تجمیع باید رفتار بیمه‌ها یکسان باشد و نباید بیمه‌ها با مراکز طرف قرار داد‌، قرارداد‌های متفاوت منعقد کنند و همچنین اگر قرار است به همه‌ی مردم بیمه تعلق بگیرد باید منابع را به دقت ملاحظه کنیم.
 
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در خصوص تقبل کردن دارو و تجهیزات در بیمه پیوند بیان کرد: در این زمینه توافق کلی بین بیمه ها صورت گرفته و منتظر تامین منابع هستیم .

ربیعی تصریح کرد: مبالغی که در بحث سلامت است باید در جایی تجمیع شده و در راه بیمه خرج شود و در حقیقت باید تجمیع منابع و استاندارد رفتارها صورت گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
بدانیم بیمه های دولتی باارتباط مستقیم باعامه مردم راهگشامیشوند
آخرین اخبار