اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مشکل اصلی اصلاح‌طلبان دل‌باختگی شدید به غرب است/ این جریان بنابر مصلحت‌، آرمان‌های جدید تعریف می‌کند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان بنابر مصلحت‌شان آرمان‌های جدید تعریف می‌کنند.

محمدمهدی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با شرایط فعلی و گذشته اصلاح‌طلبان اظهار داشت: مشکل اصلی اصلاح‌طلبان در چند سال اخیر، دلباختگی شدید آنها به غرب است.

وی در ادامه افزود: برخی اصلاح‌طلبان عملاً پرچم تسلیم را در برابر تفکر غربی بالا بردند و این موضوع باعث شد نسلی از آنها در بستر این تفکر رشد پیدا کند و وابستگی فکری بیشتری به تفکر غربی داشته باشد.

اسلامی با بیان اینکه تغییر اردوگاه شرق به غرب اصلاح‌طلبان موجب نوعی منفعت‌گرایی و آرمان‌زدگی در بخشی از بدنه سیاسی این جریان شد، تاکید کرد: اصلاح‌طلبان براساس مصلحتشان حاضر هستند آرمان‌های جدید تعریف کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در مواقعی توانستند با حفظ ظاهر رای عمومی را کسب کنند ولی عملاً نوعی نفاق در بین آنها دیده می‌شود، گفت:با این حال، افکار عمومی متوجه میزان عمق نگاه اصلاح‌طلبان شده است لذا این چرخه در مقطع فعلی تشدید شده و آنها در نفاق پیچیده‌تری فرو رفته‌اند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر می رسد اصلاح‌طلبان در کوتاه مدت به دلیل ظاهرسازی، توفیق‌هایی را بدست آورند اما در دراز مدت عمق نگاهشان آشکار می شود و مردم این جریان را کنار خواهند زد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار