حمله صهیونیست ها به دانشگاه خضوری در شمال کرانه باختری

ارتش صهیونیستی برای دومین روز متوالی به دانشگاه خضوری در طولکرم در شمال کرانه باختری یورش برد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیاالیوم، ارتش رژیم صهیونیستی به دانشگاه خضوری در طولکرم در شمال کرانه باختری یورش برد که به وقوع درگیری نیروهای آن با دانشجویان این دانشگاه منجر شد.

در شهر نابلس در شمال کرانه باختری هم فلسطینیان با شهرک نشینانی که تلاش می کردند خود را به قبر یوسف (ع) در حاشیه این شهر برسانند، درگیر شدند.

براساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی، در پی وقوع درگیری میان جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست، به داخل دانشگاه خضوری در شهر طولکرم یورش برد. 

ارتش با استفاده از نارنجک های حاوی گاز اشک آور و گلوله های جنگی و پلاستیکی به دانشجویان حمله کرد که براثر آن کلاس های این دانشگاه تعطیل شد.

از سوی دیگر، شهرک نشینان صهیونیست نیز با هدف رسانیدن خود به مقبره حضرت یوسف (ع) به شهر نابلس یورش بردند، اما براثر رویارویی جوانان فلسطینی با آنها، ناگزیر از این شهر عقب نشینی کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین موج گسترده ای از بازداشت فلسطینیان را در کرانه باختری به راه انداخته و دهها فلسطینی را از جمله 6 نفر در شهر نبی صالح، 6 نفر در بیت لحم، 3 نفر در الخلیل و تعدادی دیگر را در سلواد در شمال شهر رام الله بازداشت کرد. شهر رام الله به ویژه ورودی شمالی این شهر هر روز شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی با ارتش رژیم صهیونیستی است گرچه شدت این درگیری ها از وقتی به وقت دیگر متفاوت است.

روسیاالیوم در ادامه اعلام کرد: از سوی دیگر شاهد صدور فراخوان هایی از سوی فلسطینیان برای برگزاری تظاهرات های مردمی هستیم. به ویژه آن که گروه های ملی و اسلامی خواستار برگزاری راهپیمایی خشم در روز سه شنبه به سمت زندان عوفر شده اند علاوه بر آن فراخوانی هم برای برگزاری راهپیمایی در روز جمعه آینده به سمت شهرک بیت ئیل صادر شده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار