اسماعیلی: بخش عمده‌ای از اختلالات در اینترنت کشور نرمال شد

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: بخش عمده‌ای از ارتباطات کشور برطرف و تاکنون به 90 درصد رسیده است.

بخش عمده‌ای از اختلالات در اینترنت کشور نرمال شد/کندی ارتباطات بین‌الملل تاثیری در اختلالات آنتن دهی تلفن همراه نداردحامد رضا اسماعیلی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛با اشاره به آخرین وضعیت کندی بخشی از ارتباطات بین‌الملل کشورهای منطقه که به دنبال قطعی مسیرهای ارتباطی پستی و باب المندب ایجاد شده بود، اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های انجام شده در شرکت ارتباطات زیر ساخت روند بهبود قطعی اینترنت در کشور که در ساعت اولیه شب دیروز آغاز شده و تاکنون ادامه داشته  به حد نرمال رسیده و تاکنون نود درصد مشکل برطرف شده است که امیدواریم این مشکل تا ساعات آینده برطرف شود.

وی افزود: این مشکل در دو مسیر بزرگ بین‌المللی بود که در حال حاضر در ترکیه برطرف شده و تنها قطعی در باب المندب وجود دارد که به زودی رفع خواهد شد و اختلالات در کشور ما نیز برطرف می‌شود.

اسماعیلی در خصوص تاثیر گذاری قطعی ارتباطات بین‌الملل در آنتن دهی تلفن همراه بیان کرد: موضوع قطعی ارتباطات بین‌الملل در مکالمه تلفن همراه مشترکان تاثیری نداشته و این اختلال تنها در اینترنت ثابت در تلفن همراه مشترکان بوده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۴
وقتی میانگین سرعت اینترنت کشورم رو با افریقا اندازه میگیرم خجالتم میاد بگم!!!!
آخرین اخبار