سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح طلبان ادعای گفتمان اصلاحات را دارند/ در انتخابات 92 این جریان 7 درصد رأی داشت

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصلاح طلبان ادعای گفتمان اصلاحات دارند.

سید کمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در رابطه با اشکالات و ایرادات وارده به عملکرد اصلاح‌طلبان درطی چند سال اخیر اظهار داشت: یکی از اشکالات عمده اصلاح‌طلبان، ادعای گفتمان اصلاحات است زیرا این گفتمان نه برای مردم و نه برای خودشان مشخص نیست.

وی در ادامه افزود: اصلاح طلبان برای ایجاد گفتمان اصلاحات حرکت‌هایی را انجام دادند و متن‌هایی را بعنوان برنامه‌های رئیس دولت اصلاحات منتشر کردند اما این متن‌ها با ابهام مواجه بود.

سجادی با اشاره به اینکه در این متن‌ها از لغت‌هایی استفاده می‌کردند تا رنگ و لعاب اسلامی داشته باشد، ادامه داد: این متن‌ها متأثر از لیبرالیسم غربی بود البته بین نظریه پردازان اصلاحات اختلاف‌های زیادی نسبت به اصلاحات وجود داشت. 

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در مورد بعضی از موضوعات مانند تغییر قانون اساسی، مخالفت با اصولگرایان و گفتمان اصیل انقلاب اسلامی یک نظر بودند، گفت: در مجلس ششم اصلاح‌طلبان در مورد انرژی هسته‌ای نظر منفی داشتند و می‌خواستند این موضوع را از ریشه برچینند. یکی از فعالان اصلاح طلب که در این مجلس حضور داشت معتقد بود ما به انرژی هسته‌ای نیازی نداریم.

سجادی با بیان اینکه طنز تلخی در مورد افرادی که در دولت اصلاحات پست‌های کلیدی داشتند، وجود داشت، افزود: افرادی که مسئولیت‌های کلیدی داشتند فقط نقش اپوزیسیون نظام را  ایفا می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری سال 88عده‌ای را رد صلاحیت کرد، ادامه داد: افرادی نیز رد صلاحیت نشدند اما مردم به آنها رأی ندادند زیرا مردم اعتمادشان را به این طیف از دست داده بودند از این‌رو آنها در اقلیت قرار گرفتند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با تغییر تاکتیک هنوز گرایش‌هایشان اصلاح‌طلبی لیبرالیستی با رنگ و لعاب اسلامی است، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 اصلاح‌طلبان معتقد بودند که 7 درصد از آرای مردم مختص آنهاست اما در حال حاضر معتقد هستند که کناره‌گیری آنها باعث پیروزی رئیس جمهور فعلی شده است، در صورتی که اینگونه نبود زیرا مردم به رئیس جمهور فعلی رأی دادند.

سجادی در پایان خاطر نشان کرد: ممکن است اصلاح طلبان در آینده با استفاده از شگردهای تبلیغاتی و به زور شعارهای جامعه پسند آرایی را کسب کند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار