قزوین؛

کمبود آسانسور با کیفیت در قزوین

آسانسور با کیفیت در استان کم داریم و در این راستا اداره کل تعزیرات با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛ احمدی سرپرست تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: به لحاظ قطعات آسانسور وضعیت خوبی نداریم و تعزیرات در این قضیه محکم پای کار ایستاده و به متخلفان تخفیفی داده نمی‌شود.

وی افزود: طبق تفام‌نامه و قراردادی که نظام مهندسی برای نظارت بر اجرا و مونتاژ قطعات آسانسور منعقد کرده به مراتب شاهد کاهش چشمگیر تخلفات در این حوزه بوده‌ایم.

احمدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته شش فقره پرونده تخلف در زمینه آسانسور برای رسیدگی به تعزیرات ارجاع شد و در سال جاری تاکنون پرونده‌ای برای بررسی ارسال نشده است.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش از کاهش 30 درصدی پرونده‌های ورودی به تعزیرات در سال جاری خبر داد و گفت: برخورد با متخلفان و ایجاد پارچه نوشته و جزای نقدی برای اصناف در ورودی پرونده‌ها تاثیرگذار بوده است. وی همچنین در خصوص پرونده‌های قاچاق گفت: 851 پرونده در زمینه قاچاق به تعزیرات ارجاع شده که همگی مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند.

احمدی از رسیدگی فوری به پرونده‌ها به عنوان عامل بازدارنده ایجاد جرم و تخلف یاد کرد و گفت: اگر احکام صادره به موقع اجرا نشوند بازدارندگی موثر در جامعه در خصوص ایجاد جرم و تخلف اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.