باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد:

اسرائیل و داعش از همدلی تا همزبانی+ تصاویر

اخیرا ویدئویی داعشی در رسانه‌ها منتشر شده که سوالاتی را درباره اسرائیل و داعش مطرح می‌کند.

به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تروریست‌های تکفیری در سوریه و خصوصا داعش و جبهه النصره مورد حمایت شدید اسرائیل بوده و هستند  و در پروسه حمایت از تکفیری‌ها انواع اقدامات از جمله بمباران هوایی تاسیسات سوریه و حمایت مالی و تسلیحاتی و معالجات پزشکی را انجام داده‌اند.  
 


**"ستیزه جوی داعشی"  عبری زبان!!!!!!

البته اخیرا یک ویدئو از تروریست‌های داعش منتشر شده که البته به نظر می‌رسد این اقدام یک سناریو و نمایش بوده است. روزنامه واشینگتن پست نوشت: در تصاویر ویدیویی گروه تروریستی داعش برای اولین بار یک ستیزه جو به زبان عبری صحبت کرد.


معمولا در تصاویر ویدیویی داعش ستیزه جویان به زبان عربی، انگلیسی و یا فرانسه صحبت می‌کنند، اما این بار آن‌ها از زبان عبری استفاده کرده‌اند. در تصاویر ویدیویی که هفته پیش منتشر شد یک ستیزه جو که صورتش را پوشانده بود از موج حملات فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها تقدیر کرد.


آنها در این ویدیو تهدید کرده اند که هیچ یهودی در " بیت المقدس" و اطراف آن باقی نخواهد ماند. این فرد در پیامش گفت جنگ واقعی علیه صهیونیست‌ها و یهودیان هنوز آغاز نشده است.


چند نکته در این ویدئو منتسب به داعش وجود دارد. اول اینکه تروریست‌های تکفیری داعش  که تاکنون حتی یک تیر به سمت اسرائیل شلیک نکردند ؛ چطور امروز ویدئو ضد اسرائیلی خروجی می‌دهند و به نظر می‌رسد تروریست‌های داعش در راستای خراب کردن انتفاضه فلسطینی‌ها و در جهت تقویت مواضع سیاسی اسرائیل گام برمی‌دارند.  


داعش و جبهه النصره بیماران و مجروحان خود را در بیمارستان‌های سرزمین‌های اشغالی مداوا می‌کنند و مجروحان تروریست‌ها در شهرک "صفد" و "نهاریا" مداوا می‌شوند.   



*** فراهم کردن تجهیزات پزشکی و امکانات ارتباطی

سایت المانیتور (Al-Monitor ) در مقاله‌ای با عنوان "آیا اسرائیل و جبهه النصره" برای حمله به سوریه همکاری می‌کنند؟"،عنوان داشت: از زمان آغاز بحران سوریه،دولت این کشور همواره به نقش پنهان اسرائیل (رژیم صهیونیستی) در "القصیر" در منطقه "حمص" در می 2013 تا جبهه جنوبی در سپتامبر 2014 اشاره دارد.


این سایت تأکید کرد: در جبهه جنوبی در منطقه "درعا"،‌ "القنیطره" ارتباط بین شورشیان و ارتش اسرائیل در ماه سپتامبر افزایش یافته است و بمباران مناطق تحت کنترل  در زمان درگیری‌ها در منطقه انجام شده و پیش از نزاع برای شورشیان امکانات – ارتباطی و تجهیزات پزشکی را فراهم کرده است.








سایت گلوبال ریسرچ  ( Global Research ) نوشت: بر اساس مشاهدات شورای امنیت سازمان ملل (United National Security Council) در 18 ماه گذشته نیروهای دفاعی اسرائیل (Israel Defence Force) یا (IDF) ارتباط منظمی با شورشیان سوریه از جمله نظامیان دولت اسلامی (تروریست‌های داعش) داشته‌اند. روزنامه هاآرتص  (Haaretz ) گزارش داد: روابط نزدیک بین شورشیان مسلح سوریه و ارتش اسرائیل بر اساس مستندات سازمان ملل وجود دارد.

 
سایت آی 24 نیوز  ( i24news )  درباره کمک‌های رژیم صهیونیستی به تروریست‌های تکفیری نوشت: بر اساس گزارش‌های شورای امنیت سازمان ملل از مارچ 2013، اسرائیل مجروحان (شورشی) را به داخل اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) جهت مداوا در بیمارستان شهرستان‌های (شهرک‌های) "صفد" و "نهاریا" منتقل کرده است.
 


**بمباران تاسیسات سوریه در راستای حمایت از داعش

در 5 سال اخیر هر زمان تروریست‌های تکفیری و خصوصا داعش مواضع ضعیف‌تری نسبت به ارتش سوریه داشتند، نیروی هوایی ارتش اسرائیل به داد آن‌ها رسیده و نمونه آن  بمباران‌ها در منطقه "قنیطره"، مرکز تاسیسات نظامی "ریف دمشق"، "فرودگاه صادرات و واردات پایتخت سوریه"، "منطقه امنیتی دیماس" و ... بود  که  هدف مشترک همه این حملات حمایت لجستیکی و هوایی از نیروهای تکفیری بود. 










برای مثال در یکی از حملات هوایی ارتش اسرائیل در سال گذشته به مواضع مقاومت در منطقه "قنیطره" در جنوب سوریه و در بلندی‌های "جولان" و (در نزدیکی شهرک "زبدانی") چند نفر از نیروهای مقاومت به شهادت رسیدند که منابع تعداد را 3 نفر عنوان می‌کنند.




**سردار جزایری: وجود داعش برای امنیت رژیم صهیونیستی است

سردار "سید مسعود جزایری"  معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره  به اینکه آمریکایی‌ها برای پیشبرد اهداف خود در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا، طرح غرب آسیا بزرگ را دنبال می‌کردند، اظهارداشت: تنها مانع پیاده‌سازی این طرح انقلاب اسلامی بود و عصبانیت  آمریکایی‌ها امروز از جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی برای همین است  چرا که شکست طرح خود را به علت وجود این انقلاب می‌دانند.


وی با بیان اینکه ریشه پدیده بیداری اسلامی در منطقه به اذعان همه سیاستمداران و استراتژیست‌های جهان در انقلاب اسلامی مردم ایران است، تصریح کرد: همزمان با این پدیده بزرگ که البته با پاتک گسترده جهان کفر و جهان ارتجاع مواجه شد، آمریکایی‌ها نیز یک جنگ نیابتی تمام قد را به وسیله گروهک‌های تکفیری و تروریستی علیه حلقه مقاومت منطقه به راه انداختند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز با هر نگاهی که به موضوع تروریسم نگاه کنیم، آمریکایی‌ها را  همواره در پشت پرده  داعش در منطقه می‌بینیم، آنها امنیت را برای این گروه تروریستی فراهم می‌کنند تا خطر از بیخ گوش رژیم صهیونیستی دور شود.









**شیخ الاسلام: تروریست‌ها در سوریه از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند

"حسین شیخ‌الاسلام" مشاور بین‌الملل" رئیس مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حمایت صهیونیست‌ها از تروریست‌های تکفیری عنوان داشت: تروریست‌ها در سوریه از سوی رژیم صهیونیستی حمایت می‌شوند و این موضوع کاملاً آشکار است.

در حمله اخیر هم زمانی که رزمندگان حزب الله و ارتش سوریه در شهرک "زبدانی" دست بالا را در منازعه داشتند و در "قنیطره" پاکسازی‌ها ادامه داشت، هواپیماهای ارتش سوریه حمله‌ای را ترتیب دادند که در بمباران این منطقه دست کم سه نفر به شهادت رسیدند.


رژیم‌صهیونیستی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین حامیان تروریسم در منطقه شناخته می‌شود که با اقدامات منحصر به فرد خود امنیت و آرامش غرب آسیا را به خطر می‌اندازد  و هماهنگی اسرائیل و داعش یک پروسه طولانی مدت برای تامین امنیت  "اشغالگران قدس" است.


گزارش از محمد زرچینی
 

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۳۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
اگر به خاموش کردن آتش میروی ، لباس علفی بر تن مکن .
Germany
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
داعش فرزند اسرائیل و آمریکاست خدا همه آنها را از روی زمین بردارد تا زمین از وجود آنها پاک گردد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۴
خدا اثر هردو رو از روی زمین پاک کنه انشاا...
آخرین اخبار