کوهکن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سرلیستی در دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا با ائتلاف رنگ می‌بازد

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: سرلیستی در دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا با ائتلاف رنگ می‌بازد.

محسن کوهکن رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با سرلیستی دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا، اظهار داشت: سرلیستی در فضای سیاسی شهرها و استان‌هایی مانند تهران و 5 کلان شهر دیگر مطرح است، البته در بعضی از کلان شهرها سرلیستی موضوعیت ندارد.

وی در ادامه افزود: معمولا برای شناسایی کسانی که در لیست هر دو جریان قرار دارند، سرلیست را بعنوان نقطه قطب‌نما معرفی می‌کنند.

کوهکن با اشاره به اینکه سرلیست کمک می‌کند تا در هنگام انتخابات و رای‌گیری مردم راحت‌تر به کاندیدای مورد نظرشان رای دهند، گفت: این شرایط برای مواقعی صدق می‌کند که جامعه به سمت و سوی دو قطبی شدن در حرکت باشد.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه سرلیستی در دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا با ائتلاف آنها رنگ می‌بازد، ادامه داد: هنوز برای معرفی سرلیست تاخیری رخ نداده است و جناح‌ها و تشکل‌ها فعالیت‌های خودشان را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه معرفی سرلیست در نقطه آخر، بر روی پوسترهای انتخاباتی کفایت می‌کند، تاکید کرد: سرلیستی را برای دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا امر بسیار مهمی نمی‌دانم، آن هم با این محدودیت زمانی نیز که وجود دارد.

کوهکن تصریح کرد: هنگامی که جامعه را در جریان انتخابات به سمت و سوی دو قطبی شدن، برود هر یک از قطب‌ها بحث ائتلاف را مطرح نمی‌کنند، اما زمانی که بحث ائتلاف مطرح می‌شود معنا و مفهوم آن این نیست که انتخابات دو قطبی نیست.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان خاطر نشان کرد: در مواقعی که انتخابات دو قطبی نباشد، نیازی نیست که برای هدایت رای‌دهندگان قطب نما و یا همان سرلیست معرفی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار