شیراز؛

انهدام باند سارقان محموله های خودروهای سنگين در پاسارگاد

سه نفر كه با تشكيل يك باند اقدام به سرقت از محموله های داخل خودروهای سنگين و نيمه سنگين در استان فارس می كردند، شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینكه سه نفر به وسیله یك دستگاه خودر پژو 405 در سطح استان فارس با سه پلاك سرقتی مختلف اقدام به سرقت از داخل محموله های داخل خودروهای سنگین و نیمه سنگین می كنند، موضوع شناسایی و دستگیری آنان در دستور كار ماموران قرار گرفت.

سردار "گودرزی" ادامه داد: با انجام كارهای اطلاعاتی و پلیسی و همچنین افزایش گشت های محسوس و نامحسوس در محور های مواصلاتی، ماموران خودرو ساراقان را مشاهده و آن را متوقف كردند.

وی گفت: پس از متوقف كردن خودرو هر سه نفر سارق دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس اظهار كرد: سارقان با استفاده از خودروی خود و به صورت چراغ خاموش به خودروهای سنگین و نیمه سنگین نزدیك شده و سپس با پاره كردن چادر خودروها اقدام به سرقت محموله های بارگیری شده می كردند.

سردار "گودرزی" با بیان اینكه از اعضای این باند تاكنون 17 فقره سرقت كشف شده است، گفت: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانون به مرجع قضایی معرفی شده اند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.