نتایج روز دوم رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به نحوی رقم خورد که تیم پیکان موفق شد به نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یازدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان در بخش مردان در کشور برزیل در حال برگزاری است. در چارچوب روز دوم این مسابقات که با حضور 6 تیم از کشورهای ایران، روسیه، پورتوریکو، مصر ، آرژانتین و برزیل برگزار می‌شود ، دو دیدار در هر دو گروه برگزار شد و تیم پیکان ایران در این روز از مسابقات با قرعه استراحت روبه‌رو شده بود. با این حال به دلیل شکست تیم الاهلی مصر در گروه دوم این مسابقات حضور نماینده ایران در مرحله دوم مسابقات (نیمه نهایی) قطعی شد.

**زنیت کازان روسیه 3 - سادا کروزیرو برزیل یک
در گروه اول این مسابقات دو تیم زنیت کازان روسیه و سادا کروزیرو برزیل در سالن دینی بروگا شهر بتیم به مصاف هم رفتند که در پایان تیم روسی موفق شد با نتیجه 3 بر یک نماینده  کشور میزبان را از پیش رو بردارد. 
زنیت کازان که از هدایت آلکنو روسی بهره‌مند است و برترین بازیکنان جهان را در تیمش در اختیار دارد در ست‌های اول و دوم و چهارم حریف خود را شکست داد و در ست سوم نتیجه را به تیم برزیلی گروهش واگذار کرد. در پایان این دیدار که به قضاوت جورج مکری اسلواکیایی برگزار شد، ویلفردو ونارو از تیم زنیت با 22 امتیاز ، امتیازآورترین بازیکن میدان شد.
با این نتیجه هر دو تیم سه امتیازی شدند و در رده های اول و دوم جدول قرار گرفتند. سومین دیدار این گروه امروز بین دو تیم زنیت کازان و کاپیتانس دآرسیبو پورتو ریکو برگزار خواهد شد.

**الاهلی اسپورت مصر صفر - یو پی سی ان آرژانتین  3

در دومین دیدار روز دوم این رقابت‌ها و از گروه دو ، تیم الاهلی مصر که در روز نخست این مسابقات مقابل پیکان ایران شکست خورده بود، مقابل تیم آرژانتینی گروه دوم به میدان رفت و برابر این تیم هم با نتیجه مشاابه 3 بر صفر مغلوب شد. تیم یو پی اس ان آرژانتین در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 23، 25 بر 26 و 25 بر 16  و 25 بر 20 حریف مصری خود را از پیش رو برداشت تا همچون پیکان سه امتیازی شود.
در این دیدار که با قضاوت تاراس ایکلیو از کانادا برگزار شد، آحمد الکوتب از تیم مصر موفق شد با کسب 13 امتیاز برای تیمش امتیاز آورترین بازیکن میدان لقب بگیرد. در سومین روز این مسابقات و در این گروه دو تیم پیکان از ایران و یو سی پی ان از آرژانتین از ساعت 1و 40 دقیقه بامداد جمعه باید به مصااف هم بروند. 

یازهمین دوره رقابت‌هایی والبیال قهرمانی باشگاه‌های جهان با حضور 6 تیم از 5 ابان آغاز شده است و به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار