انصاریان: می گویند باشگاه فرهنگی ورزشی اما فرهنگ کجا بود/ به خاطر پول استقلال نرفتم

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت : متاسفانه اسم باشگاه ها را گذاشته اند فرهنگی ورزشی اما هیچ کدام بویی از فرهنگ نبرده اند.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی انصاریان قبل از دربی هشتاد و یکم اعلام کرد: من صد در صد قرمز هستم،  از روی لجبازی بود و خودم هم می دانم در شرایطی که انتخاب های دیگر هم داشتم رفتن در جمع آبی پوشان اشتباه بزرگی بود برای همین بابت این موضوع همیشه عذرخواهی کردم.

وی ادامه داد: خیلی ها می گویند برای پول به استقلال رفتی اما قسم می خورم که این طور نبود، من آن سال 140 میلیون قرارداد امضا کردم اما برای اینکه رضایت نامه بگیرم و به استیل آذین بروم فتح اله زاده 100 میلیون چک رمزدار از من گرفت یعنی در کل آن یکسالی که استقلال بودم فقط 40 میلیون نصیبم شد.

انصاریان در بخش دیگری از صحبت ها از توهین هایی که به فوتبالیست ها می شود ابراز نارضایتی کرد و در این باره توضیح داد:متاسفانه در مورد فوتبال سیاه نمایی می شود همه می گویند فوتبالیست ها قلیان می کشند یا سیگاری هستند مگر می توان همه اقشار را با یک چشم دید مگر در مشاغل دیگر مردم از این مسائل بری هستند در هر شغلی پیش می اید هر انسانی هر گونه می خواهد رفتار کند.

وی اضافه کرد: می گویند باشگاه فرهنگی ورزشی، اما فرهنگ کجا بود؟ برخی اجازه می دهند به راحتی در زندگی خصوصی ما سرک بکشند، به پست های من در اینستاگرام توهین می کنند، چرا در فوتبال های خارجی مشاهده می کنیم تیم شان پنج گل خورده اما تماشاگران باز هم تشویق می کنند! آیا فرهنگ در کشور ما این است که آجر بزنند سر بازیکن! از نظر من عده ای فقط می روند استادیوم تا خود را تخلیه روحی کنند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: البته تماشاگری که فوتبال را می فهمد هم وجود دارد من در یک سالی که استقلال بودم دیدم آنها تشویقم می کنند یا برخی پرسپولیسی ها که درکم کردند و از اشتباهم گذشتند، امیدوارم بازی فردا بازی خوبی باشد و تماشاگران استقبال کنند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار