آیت‌الله علم‌الهدی؛

آمریکا به دنبال استحاله نظام ماست / در روز مبارزه با استکبار حضوری چون روز 22 بهمن داشته باشیم

امام جمعه مشهد گفت : آمریکا می خواهد در مملکت ما اسلام را استحاله کند این شعار نیست بلکه منطق دشمن است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه های امروز نماز جمعه افزود : آمریکا در دو جهت میخواهد نظام رااستحاله کند ،درجهت اول می خواهدالگوی مقاومت در برابر دشمن را از ما بگیردو در می خواهد به وسیله مذاکره و دست دادن با دشمن و بعضی غرب زده ها در ایران دنیا را نا امید کند.و بگوید ایران بعد از 37 سال مقاومت مجبور شد با آمریکا مذاکره کند.

خطیب جمعه مشهد گفت :درجهت دوم استحاله آمریکا می خواهد در این مملکت باورهای انقلابی همچون ایثار شهادت فداکاری مقابله با دشمن تا مرز جان دادن ولایت مداری از بین برود و رفاه طلبی لذت طلبی پول و ترس از دشمن جای این باورها را بگیرد.

وی با بیان اینکه ما باید در استکبار ستیزی نیرومندتر عمل کنیم و و باید استکبار ستیزی ما چند برابر باشد تا امریکا نا امید شود افزود:باید روز 13 آبان امسال که روز مبارزه با استکبار است حضوری چون روز 22 بهمن داشته باشیم تا آمریکا از اینکه می خواهد دین مارا استحاله کند نا امید شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری تکلیف مارا تعیین کردند و فرمودند اگر مبارزه با استکبار نباشد ما تابع قرآن نیستیم، گفت: باید مرگ بر آمریکای ما خیلی توفنده‌تر باشد و هم اکنون که دشمن چنین رویه‌ای را در پیش گرفته است استکبارستیزی ما باید چند برابر گذشته باشد.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.