رویترز گزارش داد:

سفورای فرانسوی در راه ایران

منابع آگاه از ورود شرکت لوازم آرایشی سفورای فرانسه تا سال جدید میلادی به ایران خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز به نقل از برخی منابع آگاه گزارش داد شرکت آرایشی و لوازم بهداشتی "سفورا" فرانسه در نظر دارد با آغاز سال جدید میلادی چندین فروشگاه در ایران افتتاح کند.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت سفورا قرار است از اولین شرکت های بزرگ اروپایی در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی باشد که با خروج ایران از تحریم های اقتصادی، در ایران سرمایه گذاری می کند.

سفورا بخشی از کمپانی "ال وی ام اچ" به شمار می رود که دارای 200 فروشگاه در سراسر جهان است. این شرکت فرانسوی تمایل زیادی برای حضور در ایران دارد.

ایران با 80 میلیون جمعیت، دومین بازار مصرف لوازم آرایشی در خاورمیانه پس از عربستان به شمار می رود. طبق اعلام شرکت "یورو مونیتور،" فروش سالانه لوازم آرایشی در ایران در سال 2014 از 3.5 میلیارد یورو فراتر رفت و طبق اعلام این شرکت، انتظار می رود حجم آن در 5 سال آینده از 10 میلیارد یورو نیز بگذرد.

رویترز همچنین به نقل از یکی از منابع آگاه اعلام کرد: سفورا در حال نهایی کردن مذاکرات با شریک ایرانی خود است. یک منبع دیگر نیز که نخواست نامش فاش شود تصریح کرد: مذاکرات هم اکنون به مراحل پیشرفته ای با توزیع کننده ( لوازم آرایشی) رسیده است. یک منبع اعلام کرد شرکت فرانسوی "سفورا" در نظر دارد 7 فروشگاه در ایران افتتاح کند.

رویترز اعلام کرد شرکت "ال وی ام اچ" و "سفورا" از گفتگو با این خبرگزاری درباره این خبر خودداری کردند. این منابع همچنین اعلام کردند شماری از مدیران شرکت "ال وی ام اچ" در سپتامبر ( شهریور ماه) و اکتبر (مهرماه) از ایران بازدید کرده اند. آنها در ادامه افزودند: شماری از مسئولان شرکت های "دیور" "لوئیس ویتون" و "بولگاری" نیز آماده سفر به ایران در ماه آینده به منظور بررسی فرصت های سرمایه گذاری هستند.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۴
ایران فقط کمبود لوازم آرایش داره
بجای تولید داخلی و رونق اقتصادی به فکر جیب برادران فرانسوی و انگلیسی هستین
خدا خائنین به این ملت و لعنت کنه
آخرین اخبار