رشت؛

آمادگی گیلان برای مقابله با حوادث بالا است

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور به رشت سفر کرده بود گفت : آمادگی گیلان برای مقابله با حوادث بالا است.

آمادگی گیلان برای مقابله با حوادث بالا استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز رشت؛ مرتضی اکبرپور با بیان اینکه شورای هماهنگی مدیریت بحران در استان ها به ریاست استانداران است ، آمادگی گیلان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه را مناسب توصیف کرد و گفت : با هماهنگی نهادهای امدادرسان ، نیروهای اجرایی و دستگاه ‌های دولتی برای خدمت رسانی به گیلان در مواقع بروز حوادث احتمالی در سطح بالایی قرار دارد.

وی افزود : حضور همه جانبه دستگاه های عضو شورای هماهنگی استان در حوادث احتمالی موجب کاهش خسارات و پاسخگویی مناسب مدیریت بحران در سطح کشور خواهد بود.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور با قدردانی از حمایت استاندار گیلان از اجرای طرح جمع آوری آبهای سطحی در شهر رشت گفت : قرار است این طرح به صورت الگویی به همه‌ استانداران کشور ابلاغ شود تا با اجرای آن از آبگرفتگی معابر و بروز سیلاب ‌ها در شهرها جلوگیری شده و میزان خسارت کاهش یابد.

اکبرپور همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌ آموزشی 4 روزه مدیران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران 6 استان شمال غرب کشور در تبریز خبر داد و گفت : در این دوره‌ آموزشی استان گیلان بین این استان ها استان برتر شناخته شد.

انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.