کوثری: پروژه عادی‌سازی روابط آمریکا با ایران از سوی برخی افراد مغرض به نتیجه نخواهد رسید

نماینده مردم تهران گفت: پروژه عادی‌سازی روابط آمریکا با ایران از سوی برخی افراد مغرض به نتیجه نخواهد رسید.

کوثری: پروژه عادی‌سازی روابط آمریکا با ایران از سوی برخی افراد محرز به نتیجه نخواهد رسید

"اسماعیل کوثری" نماینده مردم تهران با حضور در مراسم یوم‌الله 13 آبان ماه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور مردم ایران در راهپیمایی 13 آبان چه پیامی را به دنیا و علی‌الخصوص آمریکا مخابره خواهد کرد، در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: حضور مردم ایران در یوم‌الله 13 آبان این پیام را به آمریکا مخابره می‌کند که مردم ایران همچنان در مبارزه با استکبار جهانی کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود: اگر کسانی در داخل می‌کوشند تا آمریکایی‌ها به ایران برگردند، باید بدانند که نقشه آنها عملیاتی نخواهد شد چرا که مردم ایران به هیچ وجه اجازه نخواهند داد تا پای آمریکا به کشور ما باز شود.

کوثری با اشاره به جنایت‌ها بی‌سابقه آمریکا و انگلیس بیان داشت: جنایت‌های آمریکا و انگلیس در طول تاریخ چنان دلخراش و سیاه است که به هیچ وجه آنها را نمی‌توان فراموش کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه بیان داشت: معتقدم ما هیچ نیازی به کشورهایی چون اروپا و علی‌الخصوص آمریکا نداریم چرا که ما می‌توانیم با اتکا به نیروی درونی خود کشور را اداره کنیم.

کوثری با اشاره به پروژه عادی سازی روابط آمریکا با ایران که از سوی برخی افراد مغرض کلید خورده است تصریح کرد: قطعا این پروژه به نتیجه نخواهد رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: شاید این افراد مغرض بخواهند طی زمانی اقداماتی مبنی بر عادی‌سازی روابط آمریکا با ایران را کلید بزنند ولی بنده معتقدم این افراد به نتیجه نخواهند رسید.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: بنده معتقدم این قبیل اقدامات یعنی پروژه عادی‌سازی روابط آمریکا با ایران در برخی شرایط از جانب برخی مسئولین ساطع می‌شود که این مسئولین باید این نکته را بدانند که مردم ایران این افراد را رها نخواهند کرد.

انتهای پیام/


 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار