در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان/

مرعشی پیش‌بینی‌ها درباره کاندیداهای کارگزاران را تایید کرد

سخنگوی حزب کارگزاران، پیش‌بینی‌ها درباره معرفی کاندیداهای کارگزاران را تایید کرد

حسین مرعشی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ اظهار داشت: در هر شرایطی در انتخابات شرکت خواهیم کرد، هرچند محدود فعالیت کنیم.

وی در ادامه در رابطه با تاثیر تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بر وضعیت این جریان در انتخابات افزود: تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان آخرین گامی بود که در جهت وحدت کامل اصلاح‌طلبان برداشته شد و امیدواریم ثمره‌اش انسجام و وحدت و برداشتن گام موثری برای کمک به دولت و پشتیبانی از مردم باشد.

سخنگوی حزب کارگزاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتشار لیستی برای معرفی کاندیداهای حزب کارگزاران در یکی  از هفته‌نامه‌ها صحیح است، گفت: عموما در رابطه با معرفی کاندیداهای حزب کارگزاران پیش‌بینی‌ها صحت دارد.

گفتنی است پیش از این یکی از هفته‌نامه‌ها از محسن هاشمی، رضا امرالهی، فاطمه مقیمی و فرزانه ترکان از تهران، یدالله طاهرنژاد از چالوس، شهربانو امانی از ارومیه، سید افضل موسوی از زنجان،‌ سید عبدالله حسنی از بندر لنگه، دل انگیزان و عباس‌علی الله‌یاری  از کرمانشاه، احمدی از اسلام‌آباد غرب بعنوان کاندیدای حزب کارگزاران نام برده بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار