یاسوج؛

یاسوج میزبان همایش رهروان زینب (س) است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوج مرکز این استان چهارشنبه 20 آبان امسال میزبان همایش استانی رهروان زینب (س) است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، فریبا رحمان پور افزود: سخنران این همایش یک روزه اشرف بروجردی مدرس دانشگاه الزهرای تهران و از فعالان سیاسی است و جمعی از زنان شاغل در دستگاه های اجرایی، مشاوران امور بانوان و خانواده نهادهای دولتی، دانشجویان، بسیجیان و طلاب حوزه های علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد نیز در آن حضور دارند.

وی بیان کرد: موضوع سخنرانی و مباحث مطرح شده در این همایش شامل اهمیت ماه محرم، شخصیت حضرت زینب (س) و نقش آن حضرت در تبیین واقعه تاریخی عاشورا و رسوایی یزید خواهد بود.

رحمان پور اظهار کرد: این همایش به مناسبت ماه محرم و برای معرفی هر چه بیشتر جایگاه حضرت زینب (س) از ساعت 14 عصر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را آشنایی بیش از پیش زنان شاغل در دستگاه های اجرایی، مشاوران امور بانوان و خانواده نهادهای دولتی، دانشجویان، بسیجیان و طلاب حوزه های علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد با شخصیت حضرت زینب (س) به عنوان پیام آور عاشورا و نهضت قیام خونین امام حسین (ع) اعلام کرد.

رحمان پور عنوان کرد: در این همایش از تندیس رهروان زینب (س) کهگیلویه و بویراحمد رونمایی می شود.

وی ابراز داشت: این تندیس از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری جمعیت زنان نواندیش استان ساخته شده است.

مهمترین سوابق کاری اشرف بروجردی شامل مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده وزارت کشور و معاون امور اجتماعی و شوراهای این وزارتخانه است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: میزبان ، همایش ، رهروان ، زینب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.