افشارزاده:

مشکلات استقلال باید درون خانواده حل شود/ زندی بگوید چه کسی آن‌ حرف‌ها را زده است

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در پاسخ به اظهارات بازیکن پیشین این تیم در برنامه 90 اظهار کرد: مشکلات تیم باید درون خانواده حل شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانمدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات فریدون زندی و انتقادات او از رفتار مسئولان باشگاه استقلال در ابتدای فصل تصریح کرد: زندی نباید این حرفها را می زد و به طور کلی بهتر است هر فردی که حرفی دارد پیش من بیاید و صحبت های خود را مطرح کند .
وی اضافه کرد: به عنوان مدیر عامل یا بزرگتر خانواده این انتظار را دارم که اگر صحبتی هم هست با من در میان گذاشته شود تا مشکلات را در درون خانواده استقلال حل و فصل کنیم و باید بگویم که من در وزارتخانه یا باشگاه در خدمت دوستان هستم و حرفهای آنها را خواهم شنید و در حال حاضر درصدد هستم تا حرف های زندی را پیگیری کنم.
وی ادامه داد :مطمئن باشید که من این قضیه را پیگیری می کنم و او باید بگوید که چه کسی در باشگاه استقلال این حرفها را به او زده است و چرا این ماجرا را اینطور تعریف کرده است.
وی در خصوص شکایت باشگاه استقلال از زندی گفت : بحث شکایت در کار نیست اما در هر صورت زندی باید برای صحبت هایش سند و مدرک داشته باشد و اگر موضوعات مطرح شده بر اساس استناد نباشد به طور حتم به بدنه باشگاه ضربه وارد می شود که این امر از نظر من قابل قبول نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار