ادعای مارک تونر: ایران باید برنامه زمانی خود را برای رسیدن به کاهش تحریم ها مدیریت کند

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت ایران باید برنامه زمانی خود را جهت تکمیل گام های مورد نیاز برای کاهش تحریم ها مدیریت کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا، "مارک تونر،" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد ایران ضرورت دارد برنامه زمانی خود را در جهت تکمیل گامهای مورد نیاز برای کاهش تحریم ها مدیریت کند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص اینکه رسانه ها گزارش می دهند ایرانی ها برچیدن سانتریفوژها را متوقف کردند، آیا شما از این موضوع خبر دارید و آیا هیچ نگرانی در این زمینه دارید؟ آیا شما اطلاعات جدیدی درباره آمریکایی های بازداشت شده یا مفقود شده در ایران دارید، گفت: هیچ اطلاعات جدیدی درباره شهروندان دارای اقامت قانونی دائمی یا آمریکایی هایی که در آنجا در بازداشت بسر می برند ندارم ، جز این که بگویم وزیر امور خارجه در همه نشست ها و گفتگوها با ایرانی ها این مسئله را مطرح می کند.

وی گفت: درباره مسئله برچیدن سانتریفوژ ، برنامه جامع اقدام مشترک به وضوح گام هایی را مشخص کرده است که آژانس بین المللی انرژی اتمی باید راستی آزمایی کند ایران برای رسیدن به روز اجرا این گام ها را برداشته است تا مشمول تخفیف تحریم ها شود. بنابراین در نهایت، ایران باید برای تکمیل این گامها جهت بدست آوردن تخفیف تحریم ها براساس برنامه جامع اقدام مشترک، برنامه زمانی خود را مدیریت کند.


انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار