دژاگه: افتخار می‌کنم امروز کاپیتان تیم ملی بودم

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان از اینکه در بازی با ترکمنستان بازوبند کاپیتانی را بر بازوی خود بسته بود، افتخار می‌کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛اشکان دژاگه پس از برتری 3 بر یک تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم. مقابل ترکمنستان بازی سختی را شاهد بودیم و مانند بازی رفت، شانس‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم. پس از اینکه آنها به گل تساوی دست یافتند، در ادامه موفق شدیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم.

وی در ادامه افزود: چیزی که مهم است، استفاده از شانس‌های گلزنی است. ما سه‌شنبه با گوام بازی داریم و امشب باید مسیر طولانی را با پرواز طی کنیم. با این وجود به دنبال بازی خوب هستیم تا سه امتیاز را به دست بیاوریم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص کاپیتانی‌اش در این دیدار گفت: واقعاً افتخار می‌کنم که امروز کاپیتان تیم ملی ایران بودم. خیلی‌ها می‌دانستند که آندرانیک تیموریان، سیدجلال حسینی و پژمان منتظری شرایط همراهی تیم ملی را نداشتند. از طرفی احسان حاج‌صفی بازی‌های ملی زیادی دارد، اما سرمربی تیم تصمیم گرفت که من کاپیتان باشم. خوشحالم که توانستم در این روز که کاپیتان تیم ملی بودم، گل هم بزنم.

دژاگه در واکنش به اینکه در روز کاپیتانی‌اش بازی خوبی را مقابل ترکمنستان به نمایش گذاشت، تصریح کرد: سعی می‌کنم که بهترین بازی‌هایم را برای تیم ملی انجام دهم و به تیم کمک کنم. برخی روزها می‌توانیم به تیم کمک کنیم، اما برخی روزها نیز اتفاق می‌افتد که هر کاری بکنی، نمی‌توانی به تیم کمک کنی.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۲۳ آبان ۱۳۹۴
اشکان عزیز ما هم به داشتن بازیکن با غیرتی مثل تو افتخار میکنیم .
آخرین اخبار