جلسه امروز مجلس به صورت غیرعلنی آغاز شد / بررسی آسیب‌های اجتماعی در صحن غیرعلنی

دقایقی پیش جلسه مجلس به صورت غیرعلنی برای بررسی آسیب‌های اجتماعی آغاز شد.

صحن علنی مجلس به صورت غیرعلنی آغاز شد / بررسی آسیب‌های اجتماعی در صحن غیرعلنی

ابوذر ندیمی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه صبح امروز فراکسیون متبوع خود اظهار کرد: این جلسه با حضور لاریجانی رئیس مجلس و دیگر اعضا تشکیل شد.

نماینده لاهیجان و سیاه کل تصریح کرد: در این جلسه گزارشی از روند پیشرفت مسائل هسته‌ای و برجام در اروپا، آمریکا و شورای عالی امنیت ملی ارائه شد.

وی در ادامه افزود: همچنین مباحثی چون آسیب‌های اجتماعی در رابطه با موضوعات طلاق، بیکاری و اعتیاد با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که قرار شد در جلسه غیرعلنی صبح امروز میرباقری معاون وزیر کشور توضیحات و گزارشی را در این رابطه ارائه کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس بیان داشت: بحث داعش و مشکلاتی که در بیروت و پاریس ایجاد کرده، رویکردهای اقتصادی و فشارهای مالیاتی که در شرایط رکود اثر ناگواری را ایجاد کرده نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به بررسی مباحث درون فراکسیونی نیز تصریح کرد: در رابطه با موضوع خروج  نقوی حسینی از فراکسیون رهروان ولایت موضوعی مطرح نشد اما در مورد رویکرد صداوسیما و عذرخواهی مسئولان در مورد برنامه فیتیله نیز در این جلسه مورد نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/


برای دریافت پیامک‌ها و اخبار باشگاه خبرنگاران جوان به کانال تلگرامی ما بپیوندید.

برچسب ها: مجلس ، وزیر کشور ، لاهیجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار