اصفهان؛

مشکلات بیمه ای نانوایان با تدبیر حل می شود

سرپرست فرمانداری کاشان از حل مشکل بیمه ای نانوایان در آینده ایی نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حمیدرضا مومنیان در جمع نانوایان شهرستان و در روز ملی نان با بیان این مطلب گفت: مشکلات نانوایان ، متصدیان و زحمت کشان این حوزه باید مرتفع شود تا آنها بتوانند با آرامش خاطر نان سالم پخت کنند .

سرپرست فرمانداری کاشان، فرهنگ سازی برای تولید نان با کیفیت در سطح شهر را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و افزود: به لحاظ فرهنگی و مذهبی نان نزد مردم از تقدس ویژه ای برخوردار است و از دیرباز مردم احترام خاصی برای نان قائل بوده اند.

وی با تاکید بر ارتقای کیفیت نان افزود: بدون تردید کشاورزان نخستین حلقه و نانوایان آخرین حلقه فرآیند تولید نان، سهم مهمی در تامین و سلامت غذایی مردم برعهده دارند.

مومنیان روز ملی نان را فرصتی برای تکریم از فعالان و زحمتکشان حوزه آرد و نان دانست و اظهار داشت: باید مانند گذشته های نه چندان دور با دید ویژه به نان این نعمت الهی نگریست، چون برای تولید گندم و تبدیل آرد به نان فرایند بسیار طولانی طی شود.

وی با اشاره به قداست و اهمیت نان در فرهنگ ایرانی اسلامی مردم کشورمان خاطرنشان کرد: آرد سرمایه ملی است که به عنوان امانت در اختیار نانوایان قرار می گیرد و این صنف باید با تولید نان مرغوب و با کیفیت بخوبی از این امانت الهی نگهداری کنند.

در این مراسم، از نانوایان برتر در پخت نان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.