دیدار مسئولان وزارت اقتصاد و انرژی آلمان با مشاور عالی وزیر بهداشت در امور زیربنایی

تیلمان براوون، رایزن مسئول منطقه شمال آفریقا و خاورمیانه وزارت اقتصاد و انرژی آلمان با مشاور عالی وزیر در امور اقتصادی و تعدادی از مدیران حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری وزارت بهداشت دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا؛ در این دیدار که روز دوشنبه انجام شد، نماینده وزارت اقتصاد آلمان از عزیمت هیاتی اقتصادی متشکل از مدیران و نمایندگان حدود ۴۰ شرکت بزرگ فعال آلمانی فعال در زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت از جمله در بخش‌های دارو، تجهیزات پزشکی، تجیهزات بیمارستانی، تاسیس بیمارستان جمهوری اسلامی ایران در اواخر دی ماه سال جاری به ایران خبر داد.

وی آشنایی با ظرفیت‌های موجود همکاری دو کشور در حوزه سرمایه‌گذاری، نیازسنجی و تبادل نظر و مذاکره با مدیران نظام سلامت کشور را به منظور تعیین راهکارهای عملی توسعه همکاری‌های مشترک، از مهم‌ترین اهداف انجام این سفر برشمرد. 

دکتر دانش جعفری از حضور خانم دکتر سایپرس، معاون وزیر اقتصاد آلمان در مراسم افتتاحیه و سخنرانی در همایش فرصتهای سرمایه‌گذاری سلامت استقبال کرد و مقرر شد برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام پذیرد. 

گفتنی است اولین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری حوزه سلامت به منظور استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های صاحبان سرمایه و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در توسعه خدمات و زیرساخت‌های این حوزه، نیمه دوم دی ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار