راه و شهرسازی در هفته‌ای که گذشت؛

بهتر بود تسهیلات خروج از رکود به جای خودرو به مسکن اختصاص می‌یافت/ صدور 679 مجوز پروازی به عتبات عاليات براي ايام اربعين

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به رکود گسترده در بازار مسکن کشور گفت: اگر دولت برای خروج بازار مسکن از رکود تدبیری نیاندیشد؛ سال 95 سال ورشکستگی اقتصاد مسکن و اضمحلال اقتصاد کلان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشاه خبرنگاران جوان؛ صدور 679 محور پروازی به عتبات عالیات برای ایام اربعین و لزوم توسعه زیر ساخت صنعت حمل و نقل هوایی از مهم ترین رویدادهای هفته اخیر است.

صدور 679 مجوز پروازی به عتبات عاليات براي ايام اربعين

مديركل حوزه رياست و روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، از صدور 679 مجوز پروازي براي انتقال زائران اربعين حسيني به عتبات عاليات تاكنون خبرداد.


آخوندی گفت:در دهه گذشته ۱۰۰ میلیارد دلار خصوصی‌سازی در ایران صورت گرفت که در واقع خصوصی‌سازی نبود بلکه اخلال در نظام بنگاه‌داری به حساب می‌آید.


معاون اول رییس جمهور گفت: باید زیرساخت های لازم برای ایفای نقش بیشتر ایران در منطقه را فراهم کنیم که یکی از مهمترین زیرساخت ها صنعت حمل و نقل هوایی است.


وزیر راه و شهرسازی خبر داد:با تکمیل ساخت ترمینال‌های سلام در پاییز سال آینده و ایرانشهر تا سه سال آینده ظرفیت فرودگاه امام خمینی (ره) در مجموع به 30 میلیون مسافر افزایش می‌یابد.


کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مناطق آزاد در رونق اقتصاد و اشتغال کشور موثر است اما نباید بازار تولیدات مصرفی کشورهای دیگر باشد.


رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به رکود گسترده در بازار مسکن کشور گفت: اگر دولت برای خروج بازار مسکن از رکود تدبیری نیاندیشد؛ سال 95 سال ورشکستگی اقتصاد مسکن و اضمحلال اقتصاد کلان خواهد بود.


مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت:مهمترین هدف در این خصوص افزایش قدرت حمایت از بخش خصوصی فعال در حمل بار و مسافر بوده است تا آنها بتوانند با کمترین دغدغه‌ای نسبت به نوسازی ناوگان فرسوده خود اقدام کنند.


وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای درست سیاست توسعه مسکن در شهرهای کم جمعیت می‌تواند سوداگری‌های گسترده در این بخش را کاهش دهد.


وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت نگاه یکپارچه در راه آهن گفت: در این مدت تقریبا در مورد ساخت ایستگاه‌های راه‌آهن تجدید نظر صورت گرفت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار