شیراز؛

دستگیری 30 خرده فروش مواد مخدر در مرودشت

فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت از دستگیری 30 خرده فروش مواد مخدر در مرودشت در جهت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در راستای افزایش احساس امنیت در بین شهروندان توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس اجرا شد.

سرهنگ دوم دلاور القاصی مهر گفت: افزایش احساس امنیت در بین شهروندان از مهم ترین اولویت هایی انتظامی شهرستان است و در همین راستا طرح های مختلف ارتقا امنیت اجتماعی با جدیت و به صورت مستمر و با اقتدار کامل از سوی پلیس در سطح شهرستان اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح که با بازرسی از چندین باب از منازل خرده فروشان مواد مخدر که از قبل شناسایی شده بودند آغاز شد که ماموران موفق شدند مقادیری مواد مخدر از جمله 99 گرم تریاک، يك كيلو و 230 گرم تفاله تریاک،18گرم شیره تریاک، 15گرم سوخته تریاک، 22گرم شیشه و 298عدد قرص ترامادول کشف و تعداد 30 نفر از خرده فروشان مواد مخدر را نیز دستگیر كنند.

 وی خاطر نشان کرد: در این عمليات تعداد 3 دستگاه خودرو و 3 دستگاه موتور سیکلت متعلق به خرده فروشان که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می كردند، توقیف و پرونده پس از تکمیل جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.