همدان؛

بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی عصر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور در حسینه امام خمینی همدان برگزار شد


  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  در این مراسم که با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم، خا نواده های معظم شهدا وایثارگران وفرماندهان عالی نظامی وانتظامی وقائم مقام وزیر کشور واستاندار همدان برگزار شد یاد وخاطره رشادت ها وایثارگری های سردار شهید حاج حسین همدانی در دوران دفاع مقدس و به ویژه دفاع از حریم ال الله گرامی داشته شد.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با تشریح ویژگی های شخصیتی واخلاقی و نظامی و مبارزاتی سردار همدانی پیش از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سردار همدانی نقش موثری در پیشبرد نهضت انقلاب در کنار روحانیت مبارزه انقلاب همچون شهید مفتح داشت.

 حجت الاسلام والمسلمن سعیدی گفت: این شهید بزرگوار پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پایان دادن غائله کردستان ودر 8 سال دفاع مقدس در جبهه های غرب وجنوب و پس از ان در حوادث وفتنه 88 به خوبی نقش آفرینی کرد .

وی ادامه داد: با وجود اینکه مدت خدمت سردار همدانی در لباس نظامی وسپاه به پایان رسیده بود ولی ایشان داوطلبانه علاقمند به حضور در جبهه دفاع از حریم ال الله در سوریه شد و توانست با همت خود و دیگر همفکرانش 100 هزار بسیجی در کشور سوریه برای دفاع از این کشور آموزش وساماندهی کنند.
 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دو ویژگی برجسته شامل خدامحوری وولایت پذیری توانست سردار همدانی را از همه آزمونهای سخت دوران معاصر پیروز وسربلند بیرون آورد که باید این شخصیت واین منش و روش الگوی بسیاری از مسوولان به ویژه نسل جوان جامعه شود .

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه به توطئه ها وشیطنت های آمریکا با کشور ایران و نظام مقدس اسلامی در طول 50 تا 60 سال گذشته اشاره کرد وگفت: همه مردم به ویژه دولتمردان هوشیار باشند آمریکا در طول تاریخ ثابت کرده است با هیچ کشوری کنار نیامد است.

 وی افزود درچنین شرایطی باید جبهه واحد و متحد در برابر خواسته های فرا هسته ای دشمنان بویژه آمریکا ایجاد کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.