هشدار موسسه صهیونیستی به بانک‌های آمریکا درباره اموال بلوکه شده ایران

یک سازمان حقوقی غیردولتی رژیم صهیونیستی به بانک های آمریکایی درباره آزاد کردن پول های بلوکه شده ایران در این کشور هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "الگماینر"، یک سازمان حقوقی غیردولتی صهیونیست با مطرح کردن ادعاهایی بی اساس، به یازده شعبه از بانک های آمریکا هشدار داد با وجود لغو تحریم ها علیه ایران در پی توافق هسته ای جولای، آنها همچنان مسئول پرداخت غرامت به خانواده های قربانیان حمایت تهران از تروریسم آن هم از محل حساب های بلوکه شده این کشور هستند.
 
"مرکز حقوقی شورات هادین" با ارسال نامه هایی به شعبه های بانک های خارجی آمریکا، به آنها هشدار داد با وجود برنامه های دولت باراک اوباما -- رئیس جمهور آمریکا -- برای لغو تحریم های حساب های بانکی ایران، صد تا صد و پنجاه میلیارد دلار از درآمدهای مسدود شده نفتی ایران همچنان باید به نفع قربانیان تروریسم مصادره بمانند.
 
در این نامه آمده است: "بدینوسیله به شما هشدار داده می شود که همه حساب های مسدود شده در همه شعبه های موسسات مالی به نام ایران، بانک مرکزی ایران، شرکت نفت ایران، شرکت ملی نفت، شرکت ملی کشتیرانی ایران و دیگر موسسات وابسته به ایران بر اساس قانون آمریکا همچنان باید به نفع موکلان من مسدود بماند."

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار