پلیس پایتخت به شرارت‌های "حمید دکل" و "فرزانه" پایان داد

پلیس پایتخت در عملیاتی ضربتی "حمید دکل" و "فرزانه" عامل زورگیری‌های خشن در ورداورد را دستگیر و روانه کلانتری کردند.

پلیس پایتخت به شرارت‌های
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 21:45 شب گذشته  سه تن از شهروندان درحالیکه پریشان و مضطرب به نظر می رسیدند به کلانتری 154چیتگر مراجعه و به ماموران اظهار داشتند:محل  خود را به قصد  به منزل خود ترک کردیم که در طول مسیر ناگهان دو نفر به نام هاي "حمید" 30 ساله معروف به "حمید دکل" و "فرزانه" 33ساله معروف به "ژیلا" پس از انجام زورگيري با تهديد چاقو در آدرس ورداورد داخل پاتوق رفته و مخفي مي شوند.

به دنبال اظهارات شکات ماموران ضمن بررسی موضوع و پس از اطمینان از صحت گفته های شاکیان بلافاصله به آدرس اعلامی اعزام شدند با مشاهده موتورسيکلت و استعلام مشخص گردید داراي سابقه سرقت از اين کلانتري می باشد که متهمان پس از شناسايي دستگير و به کلانتري منتقل شدند.

در کلانتري با بررسي مشخص گرديد، متهمان اقدام به سرقت به عنف از فردي به هويت "ساناز" ساکن ورداورد نیز نموده اند که پس از حضور شاکیه در کلانتري متهمان توسط شاکي شناسايي شدند و در بازجويي هر دو متهم به سرقت ها اعتراف نمودند.

در ادامه موتورسيکلت مکشوفه نيز به پارکينگ منتقل شد و از متهمين تعداد 3 دستگاه تلفن همراه و  5 عدد چاقو کشف گرديد.

 سرهنگ سید محمد حسینی سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:در نهایت پرونده هر دو متهم برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس ، دستگیری ، انتظامی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
اقا فایده نداره یه فکری بکنید اقاییون مسول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۴
از پشت سر هم لاشخوره این بابا.بی خود نیست بهش میگن دکل.
آخرین اخبار