مرتضایی: متهم کنندگان به فکر دفاع قانونی باشند

سرمربی تیم فوتسال فرش ارا گفت: کسانی که فیلم انتشار دادند به هدفشان نرسیدند اما باید به فکر دفاع قانونی از خود باشند.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرا در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در مورد بازی باید بگویم که بی تجربگی کادر فنی یاسین باعث شد که فشار عصبی آنها به تیم هم منتقل شودالبته با وجود همه این مسایل بازی خوبی به اجرا گذاشتیم و با ده گل رضایت هواداران را جلب کردیم.

وی افزود: داور در ابتدای بازی یکی از بازیکنان رقیب را اخراج کرد اما برای جبران این موضوع در صحنه ای مشابه بازیکن ما را هم اخراج کرد اما جریان به این جا ختم نشد داور باز هم به خاطر قضاوت غلط خود مارا تنبیه کرد و دو صحنه اخراج رقیب را نادیده گرفت تا دو بازیکن تاثیرگذار یاسین در زمین حضور داشته باشند.
 
** یاسین فقط باختهایش را توجیه می کند
 
وی افزود: پس از پایان بازی معتقد بودم که تساوی به حق بود اما حالا با دیدن فیلم بازی و قضاوت داور فهمیدم ما باید پیروز می شدیم، به مسوولان و کادر فنی تیم توصیه می کنم هر هفته با متهم کردن افراد باخت و عملکرد ضعیف خود را توجیه نکنند.
 
مرتضایی در خصوص فیلم منتشر شده گفت: پس از پایان بازی سرپرست فرش آرا برای دریافت کارت بازیکنان به اتاق داوران  رفت و در همین حین و زمانی که مربی حریف نیز پشت در اتاق بوده پسر بچه ای 14 ساله وارد اتاق شده و فیلم برداری کرده است ، نمیدانم منظور یاسینی ها از این کار چیست اما هرچه که بوده به هدف خود نرسیدند همه کسانی هم که این فیلم را منتشر کردند، موضوع را میدانند اما با این کار خود را کوچک کردند.

وی بیان داشت: باشگاه این موضوع را بررسی می کنند اما امیدوارم کسانی که فیلم را به رسانه ها رساندند دفاع قانونی داشته باشند نمیدانم چه فکری  برای حضور  سرپرست تیم فرش ارا در اتاق داوران داشته اند حتما وی با کیفی پر پول برای تشکر از داوران که در بازی سرمان را بریدند به اتاق آنها رفته است.

مسوولان یاسین پیشرو  میتوانند صحنه های مشکوک را انتخاب کنند ما هم همین کار را می کنیم تا مشخص شود داور واقعا به ضرر چه کسی قضاوت کرده است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: مرتضایی ، فرش آرا ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار