طباطبايی :

از كادر فنی حمايت كامل دارم / كاراته نياز به آرامش دارد

رئيس فدراسيون كاراته گفت : از كادر فنی حمايت كامل دارم . با توجه به شرايط و امكاناتی كه در اختيار داشتند همه تلاش خود را به كار بردند.

سید حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون كاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملكرد كادر فنی تیم های پایه در رقابت های جهانی گفت : از كادر فنی حمایت كامل دارم . به نظر من با توجه به شرایط و امكاناتی كه در اختیار داشتند تمام تلاششان را به كار بستند و توانستند تیم های خود را خوب هدایت كنند .

وی ادامه داد : ظرفیت كاراته ما خیلی بیشتر از این هاست و امیدورام بتوانیم این ظرفیت ها را به فعل تبدیل كنیم .

طباطبایی افزود : همه خانواده كاراته نیاز به همدلی و آرامش دارند و انشااله بتوانیم با كمك و همدلی هم در آینده از ضعف هایمان درس بگیریم و كاستی هایمان را پوشش دهیم تا كاراته ایران به جایگاه واقعی خود دست یابد و شاهد نتایج خیلی بهتر در آینده باشیم .

سرپرست فدراسیون كاراته در خصوص رقابت های جهانی افزود : مسابقات جهانی از سطح بالایی برخوردار است و من به تلاش تك تك ملی پوشان به همراه كادر فنی شان اعتقاد و اعتماد كامل دارم و من نیز به محض ورودم به فدراسیون بحث اعزام را داشتم كه سعی كردیم تیم را بدون حاشیه و با تدارك مناسب به اندونزی ، اعزام كنیم كه شكر خدا تا حدودی هم توانستیم این كار را انجام دهیم .

طباطبایی در خصوص نتایج كسب شده بیان داشت : به نظر من ، نتایجی كه كسب شد با توجه به شرایط موجود ، نتایج بدی نبود . هرچند كه می توانستیم خیلی بهتر از این ها نتیجه بگیریم . امیدوارم به لطف خدا و همت جامعه بزرگ كاراته در آینده بتوانیم نتایج خیلی بهتری كسب كنیم و ظرفیت بالایی كه در كاراته داریم را به فعل تبدیل كنیم و شرایط بهتری را برای كاراته ایجاد كنیم .

وی در خصوص كمبودهای كاراته به خصوص درباره اعزام تیم های ملی پایه تصریح كرد : در شرایطی كه وجود داشت با همه كمبودهایمان سعی كردیم شرایط اعزام شرایط مناسبی باشد و شرایط را بهبود بخشیم و با كمترین مشكل این اعزام انجام شود و امیدورام در اعزام های بعدی و در آینده بتوانیم با قدرت و ظرفیت بهتری تیم های كاراته كشور را به مسابقات بین المللی بفرستیم .

طباطبایی خاطرنشان كرد : واقعیت این است كه كمبودهای مالی وجود دارد و غیر قابل انكار . امیدورام در آینده جبران كنیم و این مشكلات را مرتفع كنیم .

وی در پایان از مسئولین وزارت ورزش كشور تشكر كرد و گفت : از وزیر محترم ورزش جناب گودرزی و همچنین سجادی تشكر می كنم كه كمك كردند و شرایط را برای اعزام به مسابقات جهانی فراهم كردند .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار