کرمان؛

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان فرارسیدن هفته بسیج

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان سلحشور و جان برکف و اقشار مختلف مردم تبریک وتوفیق روزافزون این جان برکفان دین و ولایت را از خداوند متعال مسئلت می نماید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد در این بیانیه آمده است:یاد طلایه داران عرصه ایثار بخیرکه تکبیرشان با سرخی خورشید آمیخته شد و یادشان همیشه در قلبها جاودان ماند، یاد زمزمه یا مهدیشان بخیر که حتی ابرها برایشان گریستند و آسمان را شرمنده حضورشان برضیافت الهی کردند.

خاکریزها، سنگرها و وجب به وجب آن قطعه کربلایی سرشار از عطر پاکی و صداقت و ایمان و مناجات شماهاست .

و هنوز میثاق و عهد و پیمانی که با ولایت بسته بودید و آن ایمان راسخ شما و نشان سادگی و خلوص بسیجیان همه را شرمنده می سازد.

برای احیاءآرمان سیدالشهداء و برای دفاع از کیان اسلام آنقدرعاشقانه کتاب شهادت را تفسیر نمودید که هیچ نمی تواند و نخواهد توانست حتی یک کلمه آن را برایمان تفسیرکند. آن گنج همیشه ماندگاری ، که معنویت، ایثار، وحدت ، همدلی را از آن باید استخراج کرد.

و اکنون که چند صباحی از آن همه خاطره ها و ایثارگری های شما بسیجیان سلحشور می گذرد نگارش آن قصه شما مردان آسمانی قلم را شرمنده می سازد و کاغذ هم توان عمل آن واژه هایی که بتواند مصداق شما باشد ندارد.

آن روزها با استعانت از خداوند و پیروی از ولایت، دفاع مقدس 8 ساله را رقم زدند و اینروزها نیز با الگو گیری از آن همه افتخارات شما در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی با تاسی گرفتن از رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی ) برای دفاع از ارزشهای اسلامی و آرمان های والای شهیدان و افزایش توان دفاعی خود تلاش و همت می نمایید و با روحیه ی اقتدار گونه و با امید و نشاط برای خدمت رسانی به ملت شریف و شهید پرور در تمامی صحنه ها آمادگی خود را اعلام می کنید.

امید است پرچم جمهوری اسلامی که متبرک به خون شهدای این ملت است با دعای خیر رهبر فرزانه انقلاب و با حضور اقتدار و پایدار بسیجیان همان کسانیکه امام راحل (ره) فرمودند: "آرزویم این است که بسیجی باشم " بدست حضرت صاحب الزمان (عج ا... تعالی فرجه الشریف) برسد



شورای هماهنگی تبلیغات
اسلامی استان کرمان

انتهای پیام/ش
برچسب ها: بیانیه ، بسیج ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.