افتخاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

تأثیر ابررسانه‎های غربی-صهیونیستی در پرورش تروریست/ آتش داعش دامن پرورش‎دهندگانش را گرفت

نماینده مردم تهران: ابررسانه‌ها تحت تاثیر سیاست‌های استکبار جهانی به ترویج خشونت و پرورش تروریسم می‌پردازند.

لاله افتخاری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت‎وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تاثیرگذاری رسانه‎ای در ترویج خشونت بیان داشت: امروزه ابررسانه‌ها تحت تاثیر سیاست‌های استکبار جهانی به خصوص آمریکا و صهیونیسم به ترویج خشونت و پرورش تروریسم می‌پردازند.

عضو کمیسیون فرهنگی تصریح کرد: اینگونه رسانه‎ها گروه‎های تروریستی مانند داعش را ترویج کرده و آنها را به عنوان منجی مردم ستمدیده سوریه و عراق معرفی کردند، این در حالی‌ست که با انواع خشونت و جنایت و سربریدن میلیون‌ها انسان بیگناه اعم از زنان و کودکان در واقع مجریان سیاست‎های شوم استکبار جهانی در غرب آسیا هستند.

 رئیس فراکسیون قرآن مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: امروز ورق برگشته و آتش تروریست‎های گریبان حامیانش را گرفته، لذا غربی‎ها اکنون در مواضع خود نسبت به این گروه‎های آدمکش تغییر داده‎اند که البته ما به این سناریو نیز خوشبین نبوده و به آن اعتماد نمی‎کنیم و این را نیز پیرو ترفندهای پیشینشان می‌دانیم.

نماینده مجلس تصریح کرد: شرکت‌های بزرگ با ساخت بازی‌های رایانه‌ای به طور مستقیم و غیرمستقیم سعی در نمایاندن چهره‌ای خشن و نامناسب از مسلمانان دارند، به طوری‌که حتی در بعضی شبکه‌های اجتماعی به نسل جوان آموزش سر بریدن می‌دهند و کمک‌کننده اصلی در ایجاد خشونت در بین جوانان، نوجوانان و تصمیم‌گیران در کشورهای مختلف می‌شوند و در حقیقت شبکه‌ای برای حمایت از داعش و پیوستن به آن و پایین آوردن سن افرادی که به این خشونت روی می‌آورند هستند.

افتخاری در ادامه بیان داشت: تمامی این تلاش‌ها برای اجرای یک هدف و آن هم اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی، شیعه هراسی و ساختن شیعه انگلیسی در مقابل شیعه حقیقی و اسلام آمریکایی در مقابل اسلام حقیقی است. اینان اول گام به گام بسترهای فرهنگی را فراهم کردند و بعد از آن نیروهایی را تربیت و به جان مردم مسلمان انداختند و سرانجام تمامی این اعمال را از طرق مختلف رسانه‌ای ترویج نمودند.

نماینده مردم تهران در پایان به عنوان راهکار برای مقابله با حیله‌های رسانه‌ای استکبار جهانی، بیان داشت: جامعه اسلامی، جهان اسلام و جهان بشریت که خواهان برقراری حق و عدالت و زندگی مستقل بدون دخالت استکبار جهانی هستند، باید برای نشان دادن چهره واقعی داعش دوستان و دشمنان این گروهک تروریستی و حامیان داعش که بودجه و سلاح آنان را به اسم سرکوب تروریست تامین میِ‌کردند، با یکدیگر متحد شده و حامیان تروریست را در انزوا قرار دهند، همانند جبهه متحدی که ایران، روسیه، سوریه و عراق تشکیل داده‌اند.


انتهای پیام/
 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار