مشهد؛

آموزش و پرورش مسئول تامین سوخت موتور خانه مدارس روستایی خراسان رضوی

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت : اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی سوخت موتورخانه مدارس روستایی را تامین می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی گفت : از ابتدای اجرای طرح استاندارد سازی وسایل گرمایشی مدارس در سال 92 مجموعا 1840 پروژه استانداردسازی سیستم گرمایشی(نصب موتورخانه) در استان اجرا شده است.

هدایت الله هاشمی افزود: از این تعداد 736 مدرسه شهری و یکهزار و 104 مدرسه روستایی بوده که مجموعا 10 هزار و 440 کلاس دارند که شامل پنج هزار و 475 کلاس شهری و چهار هزار 968 کلاس روستایی می باشد.
وی گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان اقدام به اجرای پروژه نصب و راه اندازی موتورخانه می نماید و تامین سوخت موتورخانه در مدارس روستایی که فاقد گاز هستند و از گازوئیل استفاده می کنند بر عهده آموزش و پرورش است.

مدیر کل نوسازی مدارس خراسان رضوی افزود: به منظور رفاه حال مدارس در قراردادهای اولیه اجرای پروژه موتورخانه اداره کل نوسازی اقدام به تامین تانکر سوخت مایع دو هزار لیتری گازوئیل نموده که برای یک سال مصرف مدرسه کافی است.

هاشمی اظهار داشت: تامین سوخت مدارس از سوی آموزش و پرورش و از محل سرانه هر مدرسه تامین می شود که البته با توجه به به پایین بودن سرانه مدارس پیمانکار مجری موظف به تامین منبع سوخت دو هزار لیتری برای مدارس روستایی و 10 هزار لیتری برای مدارس شهری است.
وی با بیان اینکه برخی مدارس در زمینه تامین مجدد سوخت دچار مشکل هستند ،افزود:وظیفه اداره کل نوسازی صرفا راه اندازی و تحویل موتورخانه است .

ز//انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.