تاخیر پروازهای نجف سریالی شد

شرکت هواپیمایی قشم ایر همانند چند دوره قبل باز هم نتوانست به وعده خود در خصوص انتقال مسافران و زائراین به شهر نجف جامعه عمل به پوشاند .

تاخیر پروازهای نجف سریالی شدبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هواپیمایی قشم ایر همانند چند دوره قبل باز هم نتوانست به وعده خود در خصوص انتقال مسافران و زائراین به این شهر زیارتی جامعه عمل به پوشاند .

این گزارش می افزاید که چیزی که بیش از تاخیرهای مکرر و متعدد  شرکت هواپیمایی قشم ایر موجب دلخوری و ازردگی خاطر مسافرین شد این بود که شرکت نام برده در روز جاری علی رغم تاخیر چند ساعته و عدم اطلاع رسانی در خصوص تاخیر در پرواز به مسافرین، از پاسخ گویی به مسافران جهت اعلام دلیل تاخیر پرواز نیز امتنا ورزید.

یکی از مسافرین این پرواز در خصوص شرایط موجود در فرودگاه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: پرواز شماره 2217 به مقصد نجف اشرف که در ساعت 10 صبح قرار بود انجام شود با تاخیر 5 ساعته همراه شد. 

وی در همین راستا افزود: شرکت هواپیمایی قشم ایر حتی در خصوص اعلام تاخیر پرواز چندساعت قبل از ساعت مقرر به مسافرین امتنا ورزید .

این مسافر در ادامه گفت: حدود 350 مسافر ایرانی و عربی درفرودگاه حدود 5 ساعت معطل شدند و این در حالی است که مدیریت پرواز نیز در این خصوص هیچ گونه پاسخی به مسافران نمی دهد.

وی ادامه داد: علی رغم معطلی چند ساعته مسافران در فرودگاه حتی عوامل این شرکت هواپیمایی اقدام به کوچک ترین پذیرایی نسبت به مسافرین انجام ندادند.

گفتنی است باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص این علل تاخیر  در این پرواز حال پیگیری است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/ 
برچسب ها: اقتصادی ، شرکت ، هواپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.