رشت؛

راهکار انتخابات سالم و بانشاط در گیلان بررسی شد

راهکارهای فراهم آوردن هر چه بیشترانتخابات سالم،پرشور و دور از تخلف و جرایم انتخاباتی در دادگستری گیلان در رشت ، بررسی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ در چهارمین نشست ستاد ویژه پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان در دادگستری رشت برگزار شد، اجرای انتخابات پرشور و انتخاب نمایندگان اصلح با نظر و عقیده مردم هم اندیشی و بررسی شد.

رئیس کل دادگستری گیلان در این نشست 3 ساعته گفت: برپایی  انتخاباتی با نشاط همچنین ،پیشگیری  و در صورت لزوم  برخورد با متخلفان انتخاباتی از اهداف مهم این ستاد است.

احمد سیاوش پور با اشاره به اینکه با نزدیک شدن  به ایام انتخابات، حساسیت و کارهای گروهها و جناح ها نیز در این زمان بیشتر و گسترده تر خواهد شد افزود: بنابراین  فعالیت کمیته ها و اعضای ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی باید بیشتر از گذشته بوده   تا زمینه انتخابات سالم در استان  هر چه بیشتر فراهم شود. وی همچنین با اشاره به وضعیت کنونی منطقه ،امنیت کشور را حاصل کلام

 راهبردی رهبر فرزانه انقلاب و مجاهدت نیروهای مسلح و بسیجیان برشمرد و افزود: اقتدار و صلابت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان طنین انداز شده است و این صلابت و اقتدار آسان بدست نیامده است بنابراین نباید بگذاریم با تخلفات انتخاباتی برخی از افراد ،در جامعه تنش ایجاد شود.

سیاوش پور افزود: پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و دفاع از ارزشهای اسلامی و الگو پذیری از آرمان های والای امام و شهدا رمز ماندگاری این اقتدار و صلابت است .در پایان این نشست 3 ساعته هریک از اعضای ستاد و کمیته ها نظرات و پیشنهادهای  خود را در ایجاد فضای سالم انتخاباتی ، پیشگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی  همچنین برخورد با،متخلفان انتخاباتی را  بیان کردند.

انتهای پیام/گ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.