صحبت های بازیکنان نفت و استقلال پس از دیدار در جام حذفی

بازیکنان نفت تهران و استقلال تهران پس از دیدار در جام حذفی در جمع خبرنگاران درخصوص این دیدار صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بازیکنان نفت تهران و استقلال تهران پس از دیدار در جام حذفی در جمع خبرنگاران درخصوص این دیدار صحبت کردند.

علی عزتی پس از پایان بازی استقلال و نفت اظهار کرد: بازی خوب و زیبایی بود همان بلای بازی با سپاهان دوباره سر نفت آمد و موقعیت‌های زیاد گل را از دست دادیم. در ضربات پنالتی هم شانس دخیل است.
 
وی در مورد درگیری مجید صالح با منصوریان گفت : منصوریان خودش بازیکن استقلال بوده که مجید صالح چنین رفتاری با او انجام داد که برای او متاسفم.او در واقع به یکی از اسطوره های استقلال و همچنین علی چینی که سال ها برای آبی پوشان زحمت کشیده توهین کرد.
 
 وحید حمدی‌نژاد پس از بازی نفت و استقلال  گفت: در طول  بازی موقعیت گلزنی  زیادی داشتیم. در ضربات پنالتی هم می‌توانستیم با یک ضربه کار را تمام کنیم و استقلال را شکست دهیم. اما قسمت ما این بود.حق نفت حذف در ضربات پنالتی نبود به هر حال باید خودمان را برای لیگ آماده کنیم تا در لیگ نتایج بهتری بگیرم.
 
وی درباره حاشیه به وجود آمده بیان کرد:مجید صالح حرکت جالبی سمت نیمکت نفت نکرد و باید برای جنین اتفاقی متاسف شد.
 
 سعید لطفی بازیکن نفت بیان کرد: گلم را به روح پسرعمویم محمدصادق تقدیم کردم.  مستحق بودیم که در 90 دقیقه گل بزنیم در که در دقایق آخر این کار را کردیم. بازی خوبی بود و مردم از آن لذت بردند.
 
وی ادامه داد: ضربات پنالتی هم 50-50 است و شانس در آن دخیل است. بهر حال قسمت ما نبود پیروز شویم و این برد مبارک استقلال.

روزبه چشمی پس از صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی خوبی بود و نتیجه خوبی کرفتیم.ما پس از اخراج شدن کریمی هم مستحق باخت نبودیم و خدا راشکر که نتیجه لازم ثبت شد.
 
وی افزود: اگر در ضربات پنالتی 20 پنالتی هم خراب می‌کردیم، رحمتی 21 پنالتی را مهار می‌کرد و خدا را شکر با درخشش او به نیمه نهایی رفتیم.
 
چشمی درباره خراب کردن پنالتی اظهار کرد: این اتفاق را باید جبران کرد. البته چمن در حوالی نقطه پنالتی افتضاح بود، اما نباید خراب کردن پنالتی را توجیه کنم. خدا را شکر که رحمتی را پنالتی‌ها را گرفت با توجه به این که پنالتی من پنجمی بود حذف می شدیم.
 
هافبک استقلال درمورد تشکر از رحمتی بیان کرد: رحمتی در پنالتی‌ها فوق‌العاده بود و پس از اینکه پنالتی‌های نفت را مهار کرد از وی تشکر کردم.
 
 پروپچیچ پس از پیروزی استقلال بیان کرد: بازی خوبی انجام داده و برد در جام حذفی با اهمیت ما را خوشحال کرد.
 
مهاجم کروات استقلال درباره داور مسابقه گفت: داور کار خودش را انجام می‌دهد و من کار خودم را به عملکرد داوری توجهی ندارم.
 
وی افزود :بازی بعدی ما با سایپا دیداری سخت است و باید از حالا برای آن فکر و تمرین کنیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار