احمدیان:

قطر دستاوردهای باارزشی برای من داشت

نماینده ایران در اردوی دو هفته ای طرح توسعه شورای المپیک آسیا گفت: این دوره دستاوردهای با ارزشی برای من به همراه داشت و متوجه خیلی از کاستی های خود شدم.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امین احمدیان بازیکن نوجوان ایرانی که به همراه صمد تدبیری در این دوره دو هفته ای در دوحه قطر شرکت کرده بود، در پایان اردو نیز در رقابت های برگزار شده میان شرکت کنندگان آسیایی پس از نماینده چین در جای دوم ایستاد.

احمدیان در بازگشت از این دوره آموزشی در مورد نتایج حاصله گفت : این دوره دستاوردهای با ارزشی برای من به همراه داشت و متوجه خیلی از کاستی های خود شدم . وی به عنوان نمونه یادآور شد: مدرسان کلاس از نظر فنی خیلی از کار من راضی بودند و تنها مشکل مرا در بحث بدنی حرکت و سرعت پا می دانستند و به من یاد دادند که باید به کمک آقای تدبیری چگونه این مشکل را حل کنم.

وی در خصوص امکانات کلاس هم گفت: همه چیز ار محل اسکان که هتل 5 ستاره بود تا غذا و محل تمرین همه چیز عالی بود و در نهایت آرامش تمرینات ویژه ای شامل حرکت ها، تکنیک، بدنسازی و توپ اندازی را صبح و عصر برگزار کردیم.

امین احمدیان در خصوص مسابقات دو روز آخر هم گفت: دو روز آخر اردو به برگزاری مسابقه میان شرکت کنندگان اختصاص داشت.

به نظر من 6 بازیکن حاضر در مرحله پایانی کیفیت فنی بالایی داشتند و من در حالی در فینال مغلوب حریف چینی شدم که 4 سال از من بزرگتر بود.
(این در حالی بود که احمدیان تنها 14 سال سن دارد)

وی در خاتمه از همه کسانی که برای حضورش در این دوره  زحمت کشیدند، به ویژه احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون تشکر و قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود که بتواند با استفاده از تجارب بدست آمده در رویدادهای بین المللی پیش رو نماینده شایسته ای برای ایران عزیز باشد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار