چاووشی: نامزدهای انتخاباتی نگاه ملی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند

معاون سیاسی،اجتماعی استانداری تهران بزرگ گفت: با در پیش بودن انتخابات به عنوان یکی از برجسته‌ترین اولویت‌های سیاسی کشور در سال جاری به تمامی نامزدهای انتخاباتی توصیه می‌کنیم، نگاه ملی را سرلوحه خویش قرار دهند.

چاوشی: نامزدهای انتخاباتی نگاه ملی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند
سید شهاب الدین چاووشی،معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به لزوم حفظ و تقویت وحدت و همگرایی در میان اقوام متعدد در استان تهران، گفت: خوشبختانه در این عرصه با چالش خاصی مواجه نیستیم و تعامل و همدلی مناسب و مطلوبی در میان اقوام ساکن در این استان جاری و ساری است.

وی افزود: از نظر ما هر آنچه همدلی در تعاملات و مناسبات ملی تقویت شود، وحدت کشور از انسجام مطلوب تری برخوردار می‌شود.

چاووشی گفت: نگاه دولت در سطح کلان بر همین امر استوار است و طبق قانون تمام اقوام، گروه ها و احزاب که در چارچوب قانون و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند قابل احترام هستند.

معاون سیاسی،اجتماعی استانداری تهران عنوان کرد: با عنایت به در پیش بودن انتخاباتی حساس در کشور به تمامی نامزدهایی که قصد رقابت در عرصه انتخاباتی را دارند توصیه می‌کنیم نگاه ملی را سرلوحه خویش قرار دهند و از هر گونه رفتار و گفتاری که باعث خدشه و انشقاق در وحدت سازنده موجود می‌شود، پرهیز و اجتناب کنند.

چاووشی یادآور شد: اقوام ، احزاب و خرده فرهنگ‌ها، ظرفیت و فرصتی ویژه در کشور محسوب می‌شوند و امیداریم با تدابیر اتخاذ شده با حضور حداکثری احزاب و اقوام قانونی، شور و نشاط انتخاباتی بی‌نظیری را همچون سنوات گذشته تجربه کنیم.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار