یک رفتگر، مقصر معلق شدن ماشین‌ها در هوا شناخته شد+ تصاویر

در طی ویدئویی که به‌تازگی در فضای مجازی منتشرشده است، سه ماشین در حال عبور از یک چهارراه ناگهان به شکلی عجیب به سمت آسمان کشیده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، در طی ویدئویی که به‌تازگی در فضای مجازی منتشرشده است، سه ماشین در حال عبور از یک چهارراه ناگهان به‌وسیله‌ی یک نیروی نامعلوم و به شکلی عجیب به سمت آسمان کشیده می‌شوند. جزئیات بسیار کمی در این کلیپ کوتاه ذکرشده است، بنابراین اطلاعات چندانی درباره‌ی صدمات احتمالی به سرنشینان خودروها وجود ندارد. اما گفته می‌شود که این کلیپ توسط دوربین‌های کنترل ترافیک در مرکز شهر شینگتای چین ثبت‌شده است. 

در این فیلم کوتاه ابتدا یک خودرو تنها روی یک چرخ در هوا معلق می‌شود و همزمان به سمت یکی از رهگذران کشیده می‌شود. سپس خودروی دوم و سوم نیز روی چرخ‌های عقب و جلوی خود بلند می‌شوند. چند ثانیه بعد خودروی اول و دو خودروی دیگر روی زمین می‌افتند. 

رسانه‌های چین درباره این حادثه می‌گویند: درواقع یک‌رشته کابل فلزی که در حین تعمیر جاده روی زمین رهاشده بود، عامل این واقعه است. این کابل‌ها به خاطر رفتگری که در حال جارو زدن خیابان بود جابجا شدند و به سمت بالا برگشتند که باعث شد ماشین‌هایی را که از روی آن عبور می‌کردند همراه آن بالا بروند.

حل شدن معمای ماشین‌هایی که در هوا معلق شدند + تصاویر


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
خودتونین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
هر کسی فهمید به ما هم بگه
خیلی علمی گفتید
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
ماست مالیش کردن کسی نفهمه

فکر کردن همه مثل خودشون ...

اگر این تصویر برای ایران پخش میشد همه میگفتند زیر چهاراه ها ایرانیا دارن یه کارهایی میکننو باز تیم تحقیقاتیشونو برای مفت خوری میفرستادن به ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۸ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
سلام..چنین حرفی درست نیست که کابلی باعث شده باشد توسط رفته گری این حادثه را رقم زده باشد...چراکه یک رفته گره چه نیرویی داشته است که بتواند با این این کابل دو ماشین را بلند کند .اگر این حرف را هم بفرض که محال است قبول کنیم..اگر کابل باعث این حادثه شده باشد باید هر دو ماشین در یک زمان باهم از روی زمین باند میشدند در صورتی که اگر خوب به فیلم فوق نگاه کنیم هیچ اثری از کابل دیده نمیشود واینکه بلند شدن خود رو ها با وقفه زمانی از یکدیگر از روی زمین بلند میشوند..عامل دیگری قطعا باعث این اتفاق میباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۴
آخه چین به ما چه ربطی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۴
ماکه چیزی نفهمیدیم!
آخرین اخبار