نشست هم‌اندیشی مدیران کل ارشاد استان‌های کشور برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها (مناطق هشت گانه) با حضور معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد برگزار شد.

عباس نظری، مدیر کل هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های تهران، گیلان، کردستان، یزد، فارس، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و بوشهر بعدازظهر روز پانزهم آذر در نشستی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد شرکت کردند.

وی افزود: طی دو روز گذشته نیز سلسله نشست‌های نمایندگان مدیران کل استانی با معاونت‌های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله معاونت هنری، سینمایی، مالی و اداری با هدف برقراری تعامل دو سویه میان مدیران معانت‌ها و مدیران کل استانی برگزار شده است.

مدیر کل هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در این سلسله نشست‌ها از یک سو نمایندگان مناطق استانی مشکلات و مسائل خود را با مدیران معاونت‌ها مطرح کرده و از سوی دیگر مدیران معاونت‌ها نیز برنامه‌های مدنظر خود را به نمایندگی مناطق هشتگانه انتقال دادند.

شایان ذکر است کل استان‌های کشور در هشت منطقه تقسیم می‌شوند به طوریکه منطقه یک شامل استان‌های تهران، قم، البرز، قزوین، سمنان و مرکزی بوده و استان‌های گیلان، مازندران و گلستان نیز منطقه دو را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است بر اساس این تقسیم‌بندی استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و همدان در منطقه سه و استان‌های یزد، اصفهان، کرمان و کرمان جنوبی در منطقه چهار و استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان در منطقه پنج و استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در منطقه شش و استان‌های فارس، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد در منطقه هفت و در نهایت استان‌های بوشهر، خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان نیز در منطقه هشت قرار گرفته‌اند.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار