حسن‌پور طی تذکری:

وزیر بهداشت به جای حضور در دانشگاه برای آنفولانزا جلسه فوری تشکیل می‌داد

نماینده سیرجان گفت: از رئیس مجلس و وزیر بهداشت می‌خواهیم هرچه سریعتر موضوع بیماری آنفولانزا را در کرمان پیگیری کنند.

وزیر بهداشت جای حضور در دانشگاه برای آنفلوآنزا جلسه فوری تشکیل می‌داد/ دارو در داروخانه‌های کرمان پیدا نمی‌شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر طی تذکری براساس ماده 10 آئین‌نامه در صحن علنی امروز سه‌شنبه 17 آذرماه خطاب به لاریجانی رئیس مجلس اظهار کرد: از شما انتظار داشتیم امروز صبح در مورد موضوع حساس و فوری کشور سخنی داشته باشید.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: بیش از 30 نفر از مردم ظرف 2 الی 3 روز گذشته مانند برگ خزان در استان کرمان و سیستان و بلوچستان بر زمین ریخته‌ شده‌اند.

وی ادامه داد: اگر در آن سوی دنیا یک نفر بمیرد، همه آقایان بسیج شده و پیام می‌دهند.

حسن‌پور خطاب به لاریجانی و رئیس جمهور تاکید کرد: دارو در داروخانه‌های کرمان پیدا نمی‌شود، 10 نفر از نمایندگان از دیروز صبح در حال فریاد زدن هستیم، اما وزیر بهداشت به جای آنکه روز گذشته به دانشگاه برود، باید در این مورد جلسه فوری تشکیل می‌داد.

نماینده سیرجان و بردسیر خطاب به لاریجانی اظهار کرد: از حضرتعالی انتظار داریم امروز به خاطر رضای خدا کمیسیون پزشکی را مامور کنیم به کرمان بروند.

وی در ادامه افزود: شب گذشته صدا و سیما در برنامه‌ای اعلام کرد این بیماری از 8 سال قبل وارد کشور شده است، پس پولی را که مسئولان مربوطه گرفته‌اند چکار کرده‌اند؟!

لاریجانی در پاسخ به وی بیان داشت: از شما سوال کردم تذکرتان در مورد دستور است، اما هم شما و هم کوچک‌زاده بیان کردید بله، اما هیچ کدامتان تذکری در دستور بیان نکردید، لذا تذکرات خود را در جای خودش بفرمایید.

رئیس مجلس تاکید کرد: بنده به وزیر بهداشت در مورد پیگیری این بیماری در استان کرمان و سیستان و بلوچستان تذکرات لازم را می‌دهم که سریعتر رسیدگی کنند، همچنین از شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان نیز می‌خواهم این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیرجان ، نماینده ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار