از سرگیری پروازهای ایرفرانس به تهران از آوریل 2016

شرکت هواپیمایی ایرفرانس امروز از برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی ایرفرانس از مبدأ پاریس به مقصد تهران در ماه آوریل آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،به دنبال توافق هسته‌ای ایران با کشورهای قدرتمند جهان، هواپیمای فرانسه به عنوان بخشی از سرگیری روابط تجاری اروپا با ایران، پروازهایش را به تهران را آغاز می‌کند.

بر اساس گزارش  آسوشیتدپرس این شرکت هواپیمایی در بیانیه‌ای امروز سه‌شنبه اعلام کرد که از آغاز دوباره تبادل تجاری با ایران حمایت می‌کند و از ماه آوریل پروازهایش سه روز در هفته آغاز خواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: ایر فرانس تمایل خود را برای گسترش و توسعه در کشوری با رشد مناسب نشان می‌دهد چون اتحادیه اروپا چهارمین شریک مهم اقتصادی ایران به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است اعلام برقراری پروازهای مستقیم فرانسه به ایران 5 ماه پس از حصول تفاهم هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 در وین اتریش صورت می‌گیرد.

پروازهای میان فرانسه و ایران از سال 2008 در پی تحریم اقتصادی ایران به دلیل برنامه هسته‌ای این کشور به حالت تعلیق درآمده بود.

بر اساس این گزارش نهایی شدن برجام و برداشته شدن تحریمها علیه ایران مطمئنا گسترش سفرهای بین المللی را بدنبال خواهد داشت و به تبع آن شرکت های هواپیمایی بیشتری برای همکاری با ایران اعلام آمادگی می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
با مردم دنیا ارتباط سالم داشتن ، هم پسندیده است و هم ضروری ، زیرا مسلمانان پیرو اسلام ناب محمدی (ص) « سخن حق » برای گفتن بسیار دارند و گوش های تشنه برای شنیدن سخن حق هم در جهان به فور یافت میشود ، اما ...
خاطر مبارک مسئولین محترم دولت و ملت آزاده ایران اسلامی باشد که در این شرایط بد اقتصادی اروپا ، ایشان بسیار بسیار تشنه ترند برای حضور در ایران تا ما
نکند در روابطمان بگونه ای رفتار کنیم که منتی بر سر ما بگذارند و بدینوسیله شروع به امتیاز گیری کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۱۸ آذر ۱۳۹۴
خوبه...ولی در کنار همه این ها چه خوب و لازمه که ایستادن روی پای خودمون رو فراموشمون نشه.
آخرین اخبار