اصفهان؛

27 آذرماه همایش استعدادیابی شنا، شیرجه و واترپلو ویژه دانش آموزان

همایش استعدادیابی شنا، شیرجه و واترپلو ویژه دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی روز 27 آذرماه برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بیژن شب انگیز مسئول مدرسه تخصصی شنا و واترپلوی هیات شنای استان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت: هیات شنا در نظر دارد با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان روز جمعه 27 آذرماه در استخر هاتف فرهنگیان همایش استعدادیابیشنا، شیرجه و واترپلو ویژه دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتداییرا برگزار نماید.

وی ادامه داد: همایش استعدادیابی دانش آموزان پسر ساعت 10 الی 12 و دختران از ساعت 12 الی 14 بعدازظهر روز جمعه 27 آذرماهمی باشد.

بیژن شب انگیز به هدف از برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: این همایش به منظور استعدادیابی دانش آموزان دختر و پسر در هر سه رشته می باشد، پس از انتخاب دانش آموزان، با توجه به موقعیت جغرافیایی محل سکونت به نزدیکترین استخر زیر نظر مربیان هیات شنای معرفی می شوند.

وی تصریح کرد: مربیان اصلاح تکنیک چهار شنا را به شناآموزان تعلیم داده و دانش آموزان برتر به تیم های منتخب استان برای حضور در بخش قهرمانی معرفی می شوند.

مسئول مدرسه تخصصی شنا و واترپلوی هیات شنای استان اصفهان در پایان گفت: نامه فراخوان این همایش در طی روزهای آتی به کلیه مدارس ابتدایی شهر اصفهان ابلاغ خواهد شد.  

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.