معرفی 33 درصد پروژه‌های تحقیقاتی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران گفت:در سال جاری 824 پروژه تحقیقاتی از پژوهشگران دریافت شده که از این تعداد 33 درصد آن‌ها برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شده است.

نصرت‌الله ضرغام رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در گفتگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: از ابتدای امسال 824 پروژه تحقیقاتی از پژوهشگران دریافت شده که 33 درصد این پروژه‌های تحقیقاتی برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شده‌اند. 

وی در ادامه افزود: حدود پنج میلیارد ریال به برگزاری همایش ها تعلق گرفته و 14 اختراع در مرحله تصویب قرار گرفته که از این تعداد 4 اختراع به ثبت رسیده است. 

ضرغام تصریح کرد: در نظر داریم برای نخبه پروری در کشور به زودی کنگره‌ای را برگزار کنیم که در این کنگره شش مقاله از خارج کشور و 19 مقاله از داخل کشور ارائه شود .
 
رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور تصریح کرد: این گونه کنگره‌ها می‌تواند به افرادی که دارای استعدادهای برجسته هستند کمک کرده و آن‌ها را توانمند سازد . 

وی بیان کرد: برگزاری این گونه برنامه‌ها و کنگره‌ها برای گروه‌هایی از افراد مانند مربیان مهد کودک ها والدین، معلمان مدارس که با استعدادهای برجسته ای سر و کار دارند کمک زیادی می‌کند و به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا برخورداری از امکانات نخبه پروری را در کشور گسترش دهند. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/ 


برچسب ها: بانک ، پروژه ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.