والپیپرهای شهادت امام حسن مجتبی (ع) + دانلود

همزمان با سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) بر آن شدیم تا مجموعه‌ای از والپیپرهای زیبا را برای شما کاربران گرامی جمع آوری نماییم.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ سکوت مدینه، بوی رفتن می ‏دهد. انگار همه دارند می‏روند! پیش از تو انگار در این شهر زندگی نبود، انگار محبت و مهربانی و همدلی نبود! تو آمدی و نزدیک خانه مستمندی خانه گزیدی؛ مسجدی ساختی برای پرستش و برای همدلی مسلمین. تو وقت رفتن هم دست از رسالت برنمی‏داری. دست به درگاه کبریا گشاده ‏ای و با اشکی که پهنای صورتت را پوشانده، شفاعت روسیاهی ما را می‏کنی ...

والپیپر شهادت امام حسن مجتبی (ع)+ دانلود

در نیمه ماه رمضان سوم هجری، اولین فرزند علی (ع) و فاطمه‌(س) به دنیا آمد. پس از ولادت، نامگذاری از جانب مادر به پدر، و از او به رسول خدا(ص) محوّل شد و آن حضرت هم منتظر نامگذاری پروردگار ماند. تا اینکه جبرئیل ،امین وحی، فرود آمد و گفت: خدایت سلام می‌رساند و می‌گوید چون علی برای تو همانند هارون برای موسی است، نام فرزندش را نام فرزند حضرت هارون علیه السلام یعنی شبّر قرار ده! رسول خدا فرمود: زبان من عربی است و شبّر، عبری است. جبرئیل گفت: شبّر در زبان عرب به معنای« حسن» است و به این ترتیب، کودک، حسن نام گرفت. تنها کنیه‌ی آن حضرت « ابو محمد» و مشهورترین القابش« سید ، سبط و تقی» است. چهره زیبا و خصائل اخلاقی او دقیقا مانند پدر بزرگ عزیزش رسول خدا (ص) بود درهفتیمن روز تولدش پیامبر(ص) گوسفندی خرید و برای سلامتی فرزند عزیزش قربانی کرد, که بعد ها این عمل بنام عقیقه سنت شده.

امام حسن (ع) در روزهای طوفانی صدر اسلام همچون بازویی پرتوان در کنار پدر بزرگوارش و نیز در دوران زمامداری کوتاه خودش از کیان اسلام و مسلمین دفاع کرد ولی نیرنگ منافقان و دشمنان اسلام که لباس دوستی دین و امارت مسلمین را به دروغ بر تن کرده بودند، از کاسه زهرآگین دشمن خانگی بیرون آمد و دومین شهید امامت به جهان اسلام تقدیم شد. بنا به قول‌های معتبر، ‌امام حسن(ع) روز بیست و هشتم ماه صفر سال 49 هجری در سن 47 سالگی به خاطر خوردن زهر و مسمومیت ناشی از آن به شهادت رسید و در قبرستان بقیع به خاك سپرده شد.

تحریریه دریچه فناوری به مناسبت رحلت رسول اكرم(ص) مجموعه ای از بهترین و پر کاربردترین والپیپرهای متناسب با این روز را برای شما کاربران همیشه همراه فضای مجازی آماده کرده است که در ادامه می توانید آنها را دانلود کنید.

نمونه ای از تصاویر زمینه:

والپیپر شهادت امام حسن مجتبی (ع)+ دانلود


والپیپر شهادت امام حسن مجتبی (ع)+ دانلود


والپیپر شهادت امام حسن مجتبی (ع)+ دانلود


والپیپر شهادت امام حسن مجتبی (ع)+ دانلود


 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 5 مگابايت
نسخه: کامپیوتر و موبایل
نوع فایل: فشرده
امتیاز:  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

گردآوری از نوید صفری پور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار