افزایش قیمت بلیت قطار به ضرر حمل و نقل ریلی تمام می شود/ افزایش بی حساب و کتاب قیمت ها

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت : افزایش بی حساب و کتاب قیمت ها در حمل و نقل هوایی و ریلی آن هم به بهانه بالا بردن خدمات و کیفیت ، با استقبال نشدن از سوی مردم روبرو خواهد شد .

علی نعمت چاردولی نماینده مردم ملایر و همدان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون افزایش 15درصدی قیمت بلیت ها در رجا گفت : واقعیت امر این است که بنده با این افزایش قیمت بلیت ها بویژه در بحث حمل و نقل ریلی مخالف هستم.

وی افزود مردم به حمل و نقل ریلی  بیش از سایر حمل و نقل ها از جمله سفر با هواپیما توجه می کنند .

وی درادامه گفت : الان سهم  حمل و نقل جاده ای 92درصد است و حدود 8درصد به حمل و نقل ریلی ،هوایی ودریایی اختصاص پیدا می کند که از این 8درصد سهم بخش ریلی 6درصد است  بنابراین سرمایه گذاری در این بخش باید بیش از سایر بخش های دیگر باشد .

وی تصریح کرد: این افزایش قیمت های بی حساب و کتاب چه در ناوگان هوایی و چه در ناوگان ریلی  با استقبال نکردن از سوی مردم روبرو خواهد شد .

نماینده مردم ملایر و همدان در مجلس شورای اسلامی  استفاده کمتر از قطار برای مسئولان مقرون  به صرفه نیست گفت : در لایحه بودجه سال94انصافا مجلس و کمیسیون عمران  از صندوق توسعه ملی گرفته تا ردیف های متعدد  برای توسعه ریلی  از هیچ  تلاشی دریغ نکردند اما مسئولان همچنان علاقه مندند که به بهانه افزایش خدمات و بالابردن کیفیت  از جیب مردم هزینه کنند .

چاردولی معتقد است باید شرایط اقتصادی مردم نیز در نظر گرفته شود و در  شرایطی که  اقتصاد کشور در رکو به سر می برد افزایش قیمت ها راهکار مناسبی نیست.

وی در پایان گفت : بجز افزایش قیمت ها که هزینه های زیادی را بر دوش مردم نیز می گذارد بهتر است راهکارهای مدیریت شده مناسب تری را مسئولان مد نظر قرار دهند تا هم خدمات بهتری ارائه شود و هم رغبت مردم به سمت حمل و نقل ریلی بیشتر شود .

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار