پربازدیدترین اخبار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛

از کابوسی که جنگنده‎های ایرانی برای آمریکا و اسرائیل می‎سازند تا کسب کرسی بهارستان به قیمت تلخی کام مردم!

پربازدیدترین اخبار امروز (جمعه 20 آذر) گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان را در این بسته خبری مشاهده کنید.

تبدیل شدن روحانی به احمدی نژاد، تبدیل شدن جنگنده های ایرانی به کابوسی برای آمریکا و اسرائیل و کسب کرسی بهارستان به قیمت تلخی کام مردم از جمله پربازدیدهای امروز(جمعه 20 آذرماه) گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان بوده است.

جنگنده‌های ایرانی کابوس آمریکا و اسرائیل

"نیروی‌هوایی" ارتش ایران کار خود را از زمان سلطنت پهلوی آغاز کرد و در آن زمان با خرید چندین فروند هواپیما از کشورهای غریی اولین ناوگان هوایی خود را تشکیل داد.


تنش‌های اخیر بین ترکیه و روسیه تبدیل به یک اردو کشی نظامی سرد شده و کشورهای آتلانتیک شمالی ناتو و فدراسیون روسیه کشتی‌های جنگی خود را به دریای مدیترانه اعزام کردند.


هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است.


"احمدی‌نژادی" بودن روحانی، تصمیم لاریجانی در مورد اصولگرایان، تعجب عارف از سرلیستی یک اصولگرا برای اصلاح‌طلبان، قطعیت نامزدی سیدحسن خمینی و... از مهمترین خبرهای حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در هفته گذشته بود.


 این روزها جامعه خود را برای تحولی مهم آماده می‎کند و کم کم صدای سوت انتخابات در کشور به صدا در می‌آید و علاقمندان به جلوس بر صندلی‌های سبز بهارستان ماراتن خود را آغاز می‎کنند.


چندی پیش وزارت کشور با تصویب قانون تعیین تکلیف مشکوک‌التابعین در مجلس مخالفت کرد؛ دلیل این اقدام هم کافی بودن قانون در این زمینه عنوان شد؛ اما طولی نکشید که 155 نفر از بهارستان نشینان در انتقاد از اقدام وزارت کشور نامه ای به وزیر کشور نوشتند.


مجلس در این هفته لوایح بسیاری را مورد بررسی قرار داد، مهم‌ترین عناوین خبری حوزه مجلس در هفته‎ای که گذشت را در گزارش زیر بخوانید.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم صدیقی خطیب‌ موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز (20 آذر) با اشاره به نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غرب اظهار داشت: این نامه به نوعی حکمت‌نامه، افشاگری و دعوت به فطرت‌ها به حقایق موجود در اسلام و واقعیت دین و شناخت واقعیت استعمار است. این نامه هشداری هم به جوانان خودمان و هم به جوانان دنیا است که ما در چه شرایط قرار داریم و چه جو مصنوعی جلوی شناخت حقایق را گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار