مشارکت اورژانس پنج استان برای خدمت به زائران رضوی/ ثبت نام 7 هزار متقاضی خدمت در"سامانه جهاد خدمت" مشهد

کارشناس مسئول مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان رضوی از مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی استان های یزد، شاهرود، سمنان، گلستان و گیلان برای خدمات رسانی به زائران رضوی خبرداد.

مشارکت اورژانس پنج استان برای خدمت به زائران رضوی/ ثبت نام 7 هزار متقاضی خدمت در
 به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهرام طاهرزاده کارشناس مسئول مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی خراسان رضوی با اشاره به  به حوادث احتمالی برای زائران در روزهای ماه پایانی صفر، گفت: 25 نفر از کارکنان اورژانس 115 دانشگاههای علوم پزشکی این استانها به همراه 9 دستگاه آمبولانس در روزهای 18 تا 22 آذر ماه در مشهد مقدس حضور دارند.

وی افزود: در روزهای پایانی ماه صفر 168 پایگاه اورژانس 115 متعلق به دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در خراسان رضوی به همراه 176 دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا(ع) فعال هستند.

طاهرزاده ادامه داد: در این مدت پایگاه اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و همچنین پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس از دانشگاههای علوم پزشکی مشهد، نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه و گناباد برای امدادرسانی به حوادث آمادگی دارند. 

**اسکان 50 هزار زائر در مراکز موقت شهرداری مشهد

علی قناویزچی مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد گفت: در پنج روز اخیر افزون بر 50 هزار زائر در مراکز اسکان موقت شهرداری مشهد صورت گرفته است.

وی افزود: این تعداد از 16 آذر ماه تاکنون در ٢٩ مکان شامل مراکز اسکان، کمپهای شهرداری مشهد و مراکز مردمی اسکان یافتند.

مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد، گفت: افزون براین 17 هزار زائر از این تعداد شب گذشته در این مراکز اسکان داشتند.

قناویزچی با اشاره به ثبت نام حدود هفت هزار متقاضی خدمت در"سامانه جهاد خدمت" افزود: این افراد در بخشهای مختلف نظیر پذیرایی در ایستگاههای استقبال از زائران، خدمت با خودرو و مشارکت در اسکان، خدمات رسانی کرده اند.

وی گفت: پنج ایستگاه استقبال از زائر در مبادی ورودی شهر مشهد از سمت کلات، نیشابور، قوچان، طرقبه شاندیز و سرخس برای ارائه خدمات پزشکی، خیاطی، مشاوره مذهبی، پذیرایی، حمل و نقل و دایر شده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار