جست و جوی سریع عکس ها در گوگل

گوگل یک راه در اختیار شما قرار خواهد داد تا به واسطه آن بتوانید عکس‌های مدنظرتان را با مشخصات و جزئیات خاص خودشان در حساب کاربری فضای ابری گوگل خود ذخیره کنید.

به گزارش دريچه فناوري گروه فضاي مجازي باشگاه خبرنگاران جوان؛ اغلب کابران  در نتایج جستجوی تصاویر گوگل سعی می‌کنند، به دنبال یک تصویر خاصی بگردند.بسیاری از مواقع با ذخیره این عکس‌ها به صورت درهم گاهی برای پیداکردن عکس مورد نظر به دردسر می‌افتیم.

جست و جو سریع عکس ها در گوگل

اما حالا گوگل یک راه در اختیار شما قرار خواهد داد تا به واسطه آن بتوانید عکس‌های مدنظرتان را با مشخصات و جزئیات خاص خودشان در حساب کاربری فضای ابری گوگل خود ذخیره کنید. از طریق این راه دیگر نیاز نیست تا از راه‌هایی نظیر اسکرین شات گرفتن و یا کپی کردن لینک تصویر برای انتقال آن اقدام نمایید. کاربر تنها باید تصویر مورد نظر خود را برای ذخیره شدن انتخاب نموده و سپس علامت ستاره در پایین روی تصویر کلیک کند. به این ترتیب تمامی تصاویری که منتخب شما خواهند بود در حساب کاربری گوگلِ شما ذخیره خواهند شد. نکته قابل توجه، قابلیت دسته بندی عکس‌های مختلف ذخیره شده در گروه‌های مختلف توسط کاربر می‌باشد.

جست و جو سریع عکس ها در گوگل

این قابلیت هم اکنون در اختیار کاربران پلتفرم‌های iOS و اندروید قرار گرفته است که به واسطه مرورگرهای کروم و سفری کاربران قادر به انجام این نوع ذخیره تصاویر خواهند بود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: ubergizmo

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار